Ισορροπημένος προσανατολισμός στην αγορά: εννοιολογική αποσαφήνιση, εμπειρική τεκμηρίωση και επίδραση στην οργανωσιακή απόδοση στον κλάδο των υπηρεσιών
Περίληψη
Ο προσανατολισμός στην αγορά αναφέρεται στον πελάτη και συνδέεται συνήθως με την οικονομική απόδοση, παρόλο που οι υπάλληλοι θεωρούνται το DNA της επιχείρησης στις υπηρεσίες. Η ανάγκη για μια εξισορρόπηση της οπτικής αυτής ανάμεσα σε πελάτες/υπαλλήλους, οικονομική/μη-οικονομική απόδοση έχει αναγνωριστεί. Η διατριβή εξετάζει την εννοιολογική αποσαφήνιση του ισορροπημένου προσανατολισμού στην αγορά, την εμπειρική τεκμηρίωση και την επίδραση στην απόδοση στον κλάδο των ξενοδοχείων. Οι υπηρεσίες τουρισμού και φιλοξενίας προσφέρονται, χάρη στις πολυάριθμες αλληλεπιδράσεις και τη συνεργασία μεταξύ στελεχών πρώτης γραμμής, στελεχών υποστήριξης και πολλαπλών «στιγμών αλήθειας» στη διαδικασία παροχής υπηρεσιών με τουρίστες και επισκέπτες.Για την επεξήγηση του μηχανισμού του ισορροπημένου προσανατολισμού στην αγορά (mirror approach), υλοποιήθηκε ένα φιλόδοξο ερευνητικό σχέδιο (πολυεπίπεδη έρευνα). Έπειτα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη ποιοτική έρευνα, η εδραιωμένη συνεργασία με οργανισμούς στον ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The focus of market orientation rests on customers and is usually related to financial performance, although employees are considered the “heart and soul of services”, the firm’s raison d’être. The need for a balanced viewpoint between employees/customers, financial/non-financial performance has been recognized long before. The dissertation sheds light on the concept of balanced market orientation, proceeds with its empirical validation and adopts a multisource approach in an attempt to disentangle cross-level interactions among management philosophy, employee-perceived and customer-perceived performance. Tourism and hospitality services ignite cross-fertilizations, since various interactions occur by virtue of the cooperation between support and front-line staff and the multiple “moments of truth” in the service delivery process with visitors and tourists. To explicate the mechanism of balanced market orientation (mirror approach), a time-intensive research design was developed (i.e. ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (11.59 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.