Η εμπειρία του καταναλωτή στις οινοποιητικές μονάδες και η επίδρασή της στην αγοραστική του συμπεριφορά: παράγοντες που τη συνθέτουν και ο βαθμός επίδρασής τους

Περίληψη

Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε την επίδραση των στοιχείων που συνθέτουν μία εμπειρία στα συναισθήματα του καταναλωτή, τη μετέπειτα επίδραση των συναισθημάτων αυτών στην ικανοποίησή του, καθώς και την επακόλουθη επίδραση της ικανοποίησης του καταναλωτή στις προθέσεις συμπεριφοράς του. Επιπρόσθετα, διερευνούμε και την επίδραση των στοιχείων της προσωπικότητας του καταναλωτή στα συναισθήματά του από την εμπειρία. Επικεντρωνόμαστε στον τομέα του τουρισμού, και πιο συγκεκριμένα στον τομέα του οινικού τουρισμού στην Ελλάδα. Ο κύριος σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η βελτίωση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας που αφορά το μάρκετινγκ εμπειριών, τη συμπεριφορά του καταναλωτή και τον οινικό τουρισμό.Η εργασία αποτελείται από οχτώ κεφάλαια. Τα πέντε πρώτα κεφάλαια αφορούν το θεωρητικό μέρος, το έκτο και το έβδομο κεφάλαιο το ερευνητικό μέρος και στο όγδοο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα του ερευνητικού μέρους. Πιο συγκεκριμένα, το Κεφάλαιο 1 αναφέρεται στην εννοιολογική προσέγγιση του ό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the present study we focus on the effects of the experience constructs on consumer emotions, the subsequent influence of these emotions on his satisfaction and the effect of consumer satisfaction on his behavioral intentions. Furthermore, we investigate the impact of Big Five Personality Traits on consumer’s emotions after the experience. Our research focuses on the tourism sector, and more specifically on wine tourism in Greece. Moreover, this is the first study that empirically examines a holistic approach of service experience, its effects to visitors’ emotions and the role of these emotions in predicting their overall satisfaction and behavioral intentions in a winery setting. The main goal of the present study is to enhance the existing literature respective to experiential marketing, consumer behaviour and wine tourism.In more details, the present study consists of eight chapters. Chapters one to five focus on the theoretical approach of the study, chapters six and seven focus ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45025
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45025
ND
45025
Εναλλακτικός τίτλος
Consumer experience at wineries in Greece and its influence on his/her behavioural intentions: factors and constructs of this experience and their rate of influence
Συγγραφέας
Λέρη, Ιφιγένεια (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προιόντων και Τροφίμων
Εξεταστική επιτροπή
Θεοδωρίδης Προκόπης
Μπεληγιάννης Γρηγόρης
Μπάλτας Γεώργιος
Βλαχοπούλου Μάρω
Καραγιάννη Δέσποινα
Πατρώνης Βασίλειος
Πανόπουλος Αναστάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εμπειρία καταναλωτή; Οινοτουρισμός; Συναισθήματα καταναλωτή; Ικανοποίηση καταναλωτή; Στοιχεία προσωπικότητας καταναλωτή; Μάρκετινγκ υπηρεσιών; Μάρκετινγκ εμπειριών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
778 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)