Υπολογιστική ανάλυση, σχεδίαση και χαρακτηρισμός περιοδικών δομών μεταϋλικών και σύνθεση διατάξεων κυματοδήγησης και επίπεδων κεραίων για μικροκυματικές συχνότητες και ασύρματες επικοινωνίες 5G
Περίληψη
Στα πλαίσια αυτής της διατριβής πραγματοποιήθηκε υπολογιστική ανάλυση περιοδικών διατάξεων μεταϋλικών με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων. Επίσης, προτάθηκε μία τεχνική εξαγωγής καταστατικών παραμέτρων τεχνητών μέσων που συνδυάζει την ανάλυση ιδιοτιμών και τη μεσοστάθμιση πεδίου στα όρια του μοναδιαίου κελιού. Τέλος, σχεδιάζονται και βελτιστοποιούνται διατάξεις κυματοδήγησης και επίπεδων κεραιών για ασύρματες μικροκυματικές συχνότητες και εν δυνάμει χρήση τους σε συχνότητες δικτύων 5G.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This doctoral thesis focuses on the numerical analysis of periodic metamaterial structures using the finite element method. A parameter retrieval technique is proposed, which combines the eigenvalue analysis and the field averaging at the unit cell boundaries. In addition, novel waveguide structures and fully planar antennas are designed and optimized in order to operate at wireless and microwave frequencies and potential usage in 5G network frequencies.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (18.93 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.