Εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση στον χώρο της υγείας

Περίληψη

Ο σκοπός της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (E-Learning) έναντι της παραδοσιακής (πρόσωπο προς πρόσωπο), όσον αφορά στην απόκτηση γνώσεων, όπως αυτή φαίνεται από τις επιδόσεις των φοιτητών/τριών στις τελικές τους εξετάσεις. Για την πραγματοποίηση της έρευνας επιλέχθηκε το υποχρεωτικό μάθημα «Πληροφορική της Υγείας» που διδάσκεται στα πλαίσια του προπτυχιακού προγράμματος σπουδών στο τμήμα Νοσηλευτικής του ΕΚΠΑ. Το μάθημα διδάχθηκε ταυτόχρονα και με δύο μεθόδους, την εξ αποστάσεως και την παραδοσιακή. Το δείγμα της μελέτης αποτέλεσαν 186 φοιτητές/τριες. Οι φοιτητές/τριες επέλεξαν ελευθέρα την ομάδα διδασκαλίας στην οποία ήθελαν να συμμετάσχουν. Τελικά 85 φοιτητές/τριές επέλεξαν την ηλεκτρονική ομάδα και 101 την παραδοσιακή. Η παραδοσιακή ομάδα παρακολούθησε τα μαθήματα με τον παραδοσιακό τρόπο, δηλαδή πρόσωπο με πρόσωπο σε αίθουσα διδασκαλίας, ενώ η ηλεκτρονική ομάδα μελετούσε την ύλη του μαθήματος -που αποτελούν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this PhD dissertation is to investigate the effectiveness of e-learning versus traditional (face to face) learning in terms of acquiring knowledge, as shown by student performance in final exams. The compulsory course "Health Informatics" of the undergraduate program of the Department of Nursing of the National and Kapodistrian University of Athens was selected, for the needs of this study. The course was taught by both methods (e-learning and traditional). The sample of the study consisted of 186 students. The students freely chose the teaching group they wanted to participate in. 85 students selected the online group and 101 the traditional one. The traditional group attended the course in the traditional way, which means face to face meetings in a classroom; while the online group was studying the course material - consisting of video presentations, text notes, and exercises - without the physical presence of the students but through the institution's e-learning platform ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44736
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44736
ND
44736
Εναλλακτικός τίτλος
Distance learning in healthcare
Συγγραφέας
Ζώγας, Σπύρος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής. Διαπανεπιστημιακό-Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. Πληροφορική της Υγείας
Εξεταστική επιτροπή
Μαντάς Ιωάννης
Χονδροκούκης Γρηγόριος
Μπίρμπας Κωνσταντίνος
Καλοκαιρινού Αθηνά
Μαλαματένιου Φλώρα
Καϊτελίδου Δάφνη
Πικράκης Άγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Eξ' αποστάσεως εκπαίδευση; Εκπαίδευση; Υγεία; Νοσηλευτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
166 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)