Η γαλλόφωνη εκπαίδευση στην Ελλάδα 19ος – 20ος αιώνας: η περίπτωση του Λεοντείου Λυκείου

Περίληψη

Στην εργασία αυτή ερευνάται η γαλλόφωνη εκπαίδευση στην Ελλάδα κατά το 19ο – 20ο αι. και ιδιαιτέρως η ίδρυση και λειτουργία του Λεοντείου Λυκείου ως Ελληνογαλλικού Καθολικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος, το οποίο συνέβαλε, αφενός, στην καλλιέργεια της γαλλικής γλώσσας και στη διάδοση του γαλλικού πολιτισμού και αφετέρου στην ολόπλευρη και αρμονική ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού καθώς και στη μόρφωση και στη διαπαιδαγώγηση μαθητών – μαθητριών στον ελληνικό χώρο. Το Λεόντειο Λύκειο είναι έργο ζωής θεμελιωμένο σε διαχρονικές ανθρωπιστικές και χριστιανικές αρχές. Η προσφορά του έχει αναγνωριστεί και εκτιμάται μέχρι σήμερα από την ελληνική κοινωνία, τη θρησκευτική, πνευματική και πολιτική ηγεσία του τόπου, και ιδιαιτέρως από τους χιλιάδες αποφοίτους, τους γονείς και τους σημερινούς νέους που φοιτούν σ’ αυτό. Για τους Μαριανούς Αδελφούς είναι η υλοποίηση της διά βίου απόφασής τους να υπηρετήσουν την εκπαίδευση των νέων, στο πλαίσιο των αρχών και επιδιώξεων της Αδελφότητάς τους. Για ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This study aims at researching Francophone education in Greece during the 19th and 20th century, and, in specific, the foundation and operation of Lycée Léonin, a Greek-French Catholic educational institution, which contributed both to the cultivation of the French language and civilisation and to the well-rounded and harmonious development of children, as well as to the education of students in Greece. Lycée Léonin is a life work, based on enduring humanistic and Christian values. Its contribution has been recognised and appreciated so far by the Greek society, the religious, spiritual and political leadership of the country, and, in specific, by the thousands of alumni, their parents and the young people who currently attend it. For the Marist Brothers, this institution signifies the implementation of a lifetime decision to serve the education of young people, in accordance with the principles and objectives of their Brotherhood. For their colleagues, the Lay Marist Educators, it co ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44190
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44190
ND
44190
Εναλλακτικός τίτλος
19th-20th century francophone education in Greece: the case of Lycee Leonin
Συγγραφέας
Βαμβίλη, Αικατερίνη (Πατρώνυμο: Διονύσιος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ανθρωπιστικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Λεοντσίνης Γεώργιος
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Σακκής Δημήτριος
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Μενεγάκη Μαρία
Μαλαφάντης Κωνσταντίνος
Καρδαράς Χρήστος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Ιστορία και Αρχαιολογία
Άλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Γαλλόφωνη εκπαίδευση; Γαλλικός πολιτισμός; Καθολική εκκλησία; 19ος – 20ος αιώνας; Καθολικά σχολεία; Μαριάνη αδελφότητα; Λεόντειο Λύκειο; Γαλλική γλώσσα; Μαριάνο σχολείο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
786 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)