Στελέχη πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: παιδαγωγικές διοικητικές και κοινωνικές διαστάσεις του ρόλου τους στον 21ο αιώνα

Περίληψη

Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην ανάδειξη των παραγόντων που σχετίζονται με τις παιδαγωγικές,διοικητικές και κοινωνικές διαστάσεις του ρόλου των στελεχών της εκπαίδευσης στον 21ο αιώνα.Θεωρώντας ότι η συμβολή των στελεχών στη διαμόρφωση και την επιτυχία των εκπαιδευτικώνδρώμενων και μεταρρυθμίσεων είναι καθοριστική, ωθούμαστε να ερευνήσουμε το ρόλο αυτό και τιςστάσεις τους σε σχέση με το επάγγελμά τους και κυρίως σε σχέση με την άσκηση διοικητικώνκαθηκόντων και ιεραρχικών δομών μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα.Στη διερεύνηση αυτή, χρησιμοποιήσαμε τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές μεθόδους έρευνας καιπραγματοποιήθηκε τον Μάρτη του 2014, με τη χρήση ερωτηματολογίων.Αποτελέσματα- Συμπεράσματα της έρευναςΣτην έρευνα αυτή συμμετείχαν συνολικά 108 στελέχη της εκπαίδευσης, από τους 108, οι 58 (54%) ήτανάντρες και οι 50 (46%) ήταν γυναίκες.Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα ήταν από την Κρήτη και ήτανάντρες, ηλικίας 48 - 56 ετών.Όσον αφορά το επίπεδο μόρφωσης ήταν άπα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study aims at highlighting the factors that are related to the pedagogical, administrative andsocial dimensions of the role of education executives in the 21st century. Considering that thecontribution of executives to the shaping and success of educational events and reforms is decisive, weare urged to investigate this role and their attitudes in relation to their profession but mainly in relationto the exert of administrative tasks and hierarchical structures within the educational system.This survey, which uses both quantitative and qualitative research methods, was conducted in March2014 using questionnaires. Survey conclusions108 Education executives took part in this survey, 58 out of the 108 were men (54%) and 50 (46%)werewomen.The biggest part of the questioned persons participated in the survey were from Crete and were menaged 48-56 years old.Concerning the level of education, everyone was a university graduate without having a postgraduatedegree. About the questio ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/43285
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/43285
ND
43285
Εναλλακτικός τίτλος
Primary education executives: the pedagogical, administrative and social dimensions of their role in the 21st century
Συγγραφέας
Κλινάκης, Απόστολος (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΜΠΟΥΖΑΚΗΣ ΣΗΦΗΣ
ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΠΕΛΛΑ
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΜΠΑΚΑΣ ΘΩΜΑΣ
ΣΟΦΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑ
ΓΙΑΓΚΟΥΝΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Στελέχη πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης; Στάσεις; Έρευνα; Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
330 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)