Κριτήρια ελέγχου ποιότητας στο έργο των στελεχών της εκπαίδευσης: η περίπτωση των διευθυντών δημόσιων σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Περίληψη

Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται τα κριτήρια ελέγχου ποιότητας στο έργο των διευθυντών των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων και δημοτικών). Πρόκειται για μια έρευνα πεδίου με μεικτή μεθοδολογία (χορήγηση ερωτηματολογίων και διενέργεια συνεντεύξεων), η οποία έχει ως στόχο να αναδείξει τις αντιλήψεις μερίδας των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία (διευθυντές, εκπαιδευτικοί, γονείς), για την υπάρχουσα ποιότητα της εκπαιδευτικής διοίκησης στα σχολεία σήμερα, αλλά και για τη δέουσα συνθήκη. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρούμε, να καταγράψουμε τις αντιλήψεις των συμμετεχόντων, για τη σημασία των παραγόντων που η σχετική βιβλιογραφία αναδεικνύει ως δείκτες ποιότητας της εκπαιδευτικής διοίκησης και ηγεσίας, αλλά και τη διαπίστωση του βαθμού ύπαρξής τους στο επίπεδο της καθημερινής πρακτικής στο ελληνικό σχολείο. Διερευνήσαμε λοιπόν, ποια είναι τα κριτήρια- δείκτες ελέγχου ποιότητας στο έργο των στελεχών της εκπαίδευσης- Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και διευθυντών Δημοτικών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis focuses on the quality control criteria concerning the Greek public Elementary School and Kindergarten ‘s principals’ work. It is a field research of mixed methodology, analyzing data from both questionnaires and interviews. The goal was to highlight the perceptions that some of the participants in the school reality (namely principals, teachers and parents) hold about the quality of the current («είναι»/ «[ine]») school leadership and management and also about the kind of leadership and management they regard, principals should («δέον» /«ðeon») apply.It was attempted to record the perceptions of the participants about the importance of the factors that literature highlights as quality standards for educational leadership and administration, and also to ascertain the degree of their application in everyday practice in the Greek public schools. The perceptions of the participants about the quality criteria- standards were explored on two levels («είναι» and «δέον») as regard ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41485
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41485
ND
41485
Εναλλακτικός τίτλος
Quality control criteria on Greek public elementary schools' and kindergartens' principals' work
Συγγραφέας
Λαμπρέλλη, Δήμητρα (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Σαλβαράς Ιωάννης
Τριλιανός Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Μπαμπάλης Θωμάς
Βουδούρη Αγγελική
Μυλωνάκου - Κεκέ Ηρώ
Μπάκας Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κριτήρια ελέγχου ποιότητας εκπαίδευσης; Εκπαιδευτική ηγεσία; Διευθυντές σχολικών μονάδων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
557 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)