Επιδράσεις των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας στη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε θέματα περιβάλλοντος

Περίληψη

Σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη και η ανάλυση της επίδρασης των ΜΜΕ στους εκπαιδευτικούς με αποτέλεσμα τη διαμόρφωση στάσεων και συμπεριφορών τους σε θέματα περιβάλλοντος. Προκειμένου να μελετηθεί σε βάθος το συγκεκριμένο ερευνητικό πεδίο, πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ειδικότερα, ως βασικό εργαλείο της έρευνας χρησιμοποιήθηκε κατάλληλα διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο, η σύνταξη του οποίου έγινε με βάση ανάλογες ερευνητικές εργασίες. Για την επιλογή των εκπαιδευτικών και τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ως βασικό δειγματοληπτικό σχέδιο, αυτό της αναλογικής στρωματοποιημένης τυχαίας δειγματοληψίας δύο σταδίων, ενώ το τελικό δείγμα καθορίστηκε στους 392 εκπαιδευτικούς. Αρχικά, προσδιορίστηκαν οι πεποιθήσεις και οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον τρόπο χρήσης και αξιοποίησης των ΜΜΕ. Η διερεύνηση αυτή υλοποιήθηκε βάσει της περιγραφικής στατιστικής, σύμφωνα με τις απαντήσεις που έδωσαν οι εκπαιδευτικοί στις ερωτήσεις του ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aim of this research is to study and analyse the impact of the Mass Media on educators, in shaping their attitudes and behaviour regarding environmental issues. In order to study this particular research field in depth, a quantitative survey was conducted on a sample of primary education teachers. More specifically, the basic research tool used was a suitably structured questionnaire, that was elaborated in accordance with relevant research papers. The basic sampling method used for the selection of the teachers and the data collection was two-stage proportional stratified random sampling, and the final sample was set at 392 teachers. Firstly, the teachers’ beliefs and views were determined regarding the way in which the Mass Media should be used and exploited. For this purpose, descriptive statistics were used in accordance with the answers provided by the teachers to the questionnaire, while the environmental problems that concern teachers were recorded, since they are the subjec ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42272
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42272
ND
42272
Εναλλακτικός τίτλος
Effects of the Mass Media on the attitudes and behaviors of primary education teachers on environmental matters
Συγγραφέας
Πέτκου, Δάφνη (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Σχολή Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας. Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων
Εξεταστική επιτροπή
Τσαντόπουλος Γεώργιος
Ταμπάκης Στυλιανός
Παναγιώτου Νικόλαος
Μανωλάς Ευάγγελος
Αραμπατζής Γαρύφαλος
Σκαναβή Κωνταντίνα
Μενεξές Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΓεωεπιστήμες και Επιστήμες Περιβάλλοντος
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντική επικοινωνία; ΜΜΕ; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
279 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)