Τεχνικές υποστήριξης της εξατομίκευσης στο διαδίκτυο

Περίληψη

Η αλματώδης ανάπτυξη του Παγκόσμιου Ιστού Πληροφοριών έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός τεράστιου όγκου πληροφοριών που είναι αδύνατο για τους χρήστες να τον αφομοιώσουν. Ως συνέπεια του παραπάνω φαινομένου, γνωστό και ως «υπερφόρτωση πληροφοριών» (information overload), οι χρήστες δυσκολεύονται να εντοπίσουν την πληροφορία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους αλλά και να εκτιμήσουν την αξιοπιστία της. Η εξατομίκευση της πληροφορίας σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των χρηστών μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του όγκου και της ποιότητας της απλοποιώντας τη διαδικασία λήψης απόφασης και ως εκ τούτου να επιτυγχάνεται η μέγιστη ικανοποίηση τους. Για το σκοπό αυτό διερευνήθηκαν τεχνικές υποστήριξης της Εξατομίκευσης στο Διαδίκτυο. Παρουσιάστηκε μία τεχνική πρότασης για τη Μαζική Εξατομίκευση προϊόντων που προτείνει στον χρήστη μία διαμόρφωση προϊόντος σύμφωνα με τις «συναισθηματικές» του ανάγκες οι οποίες ορίζονται ως τις ανάγκες του καταναλωτή για ένα συγκεκ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The tremendous growth of the World Wide Web has generated an enormous amount of information, which cannot be consumed by the users. This phenomenon has been described as Information Overload. Due to this, the internet users face difficulties in finding the information they need and assess its reliability. Adaptation of the available information according to user needs and interests can help users effectively manage the volume of information and assess its reliability. Hence, they can make decisions that maximize their satisfaction. In order to tackle the aforementioned challenges, the current thesis has investigated techniques for web personalization. In particular, we present a recommender system for mass customization, which suggests a product configuration based on user affective needs that comprise customers’ needs for a product driven by their emotions. The technique is built on top of multiple classifiers, one per product design parameter, leading in an increased overall accuracy ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41981
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41981
ND
41981
Εναλλακτικός τίτλος
Web personalization techniques
Συγγραφέας
Μαυρίδου, Ευθυμία (Πατρώνυμο: Σπύρος-Ανέστης)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρονικής και Υπολογιστών. Εργαστήριο Αρχιτεκτονικής Υπολογιστών και Συστημάτων
Εξεταστική επιτροπή
Χασάπης Γεώργιος
Δουλγέρη Ζωή
Πέτρου Λουκάς
Χατζηγεωργίου Αλέξανδρος
Κοσματόπουλος Ηλίας
Τζοβάρας Δημήτριος
Κεχαγιάς Διονύσιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Εξατομίκευση διαδικτύου; Υπηρεσίες ιστού; Εξόρυξη γνώσης; Σημασιολογική ταξινόμηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
147 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)