Η αλληλεπίδραση κατά τη διδασκαλία των Γαλλικών ως ξένης γλώσσας σε εφήβους Έλληνες: ανάλυση τάξεων με ή χωρίς τις νέες τεχνολογίες

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα εντάσσεται στον κλάδο της διδακτικής των ξένων γλωσσών και ειδικότερα των Γαλλικών. Στόχος της έρευνας είναι η μελέτη της αλληλεπίδρασης κατά τη διάρκεια διδασκαλιών των Γαλλικών που αναπτύσσονται σε περιβάλλοντα όπου χρησιμοποιούνται (ή αντίστοιχα: δεν χρησιμοποιούνται) οι Νέες Τεχνολογίες. Στη διάρκεια της έρευνας έχουν συλλεχθεί δεδομένα με ηχογραφήσεις σε δημόσια σχολεία στη Ελλάδα -κυρίως στο πλαίσιο διάφορων διδακτικών ασκήσεων, είτε προτεινόμενων στις μεθόδους των Γαλλικών, εμπνευσμένες από τους καθηγητές, είτε όχι, με πρόσθετη χρήση Νέων Τεχνολογιών- και πληροφορίες από ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι καθηγητές και οι μαθητές. Η μελέτη έχει στόχο να δείξει όχι μόνο τον τρόπο που η αλληλεπίδραση λειτουργεί μέσα στη τάξη των Γαλλικών, αλλά και τις διαφορές ανάμεσα στους δυο τύπους των διδασκαλιών, με ή χωρίς την υποστήριξη των Νέων Τεχνολογιών.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present research concerns the field of the didactic of foreign languages and more specifically of French as a foreign language. The research bases on the study of interactions in French class with or without the New Technologies during the progress of various didactic activities proposed in the methods of French as foreign language, inspired by teachers, or carried out by the means of New Technologies. The data were collected with the aid of recordings carried out in Greek institutions of secondary education and of the information taken from the teachers and learners’ answers to the supplied questionnaires. We look to find out not only how the interaction functions in the class of French as foreign language but also to emphasize the differences between the two types of course, with or without the New Technologies

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39176
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39176
ND
39176
Εναλλακτικός τίτλος
L' interaction en cours de francais langue etrangere pour adolescents grecs: analyse de classes avec ou sans les nouvelles technologies
Συγγραφέας
Αλεξανδρίδου, Βασιλική (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας . Σχολή Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Feuillet Jacqueline
Δαγλιλέλης Βασίλειος
Causa Mariella
Κωνσταντοπούλου Χρυσούλα - Χριστιάνα
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΓλώσσα και Λογοτεχνία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική των ξένων γλωσσών; Εκμάθηση των Γαλλικών ως ξένης γλώσσας; Νέες τεχνολογίες; Τάξη
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Γαλλικά
Άλλα στοιχεία
2 τόμοι (Α' τόμος 400 σ. ; Β' τόμος 891 σ. Γ΄48 σ.), εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)