Οργάνωση εταιρειών αναψυχής και περιπέτειας στην Ελλάδα και αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα αποτελεί μια προσπάθεια να ανακαλυφθούν οι αντιλήψεις αξίας των καταναλωτών για τα προϊόντων ταξιδίων αναψυχής. Σκοπός της έρευνας ήταν να αναπτύξει και να εξετάσει ένα μοντέλο αντιλαμβανόμενης αξίας για τα προϊόντα υπαιθρίων δραστηριοτήτων και αναψυχής. Εξετάστηκε η σχέση της αντιλαμβανόμενης αξίας από τη συμμετοχή σε δραστηριότητες αναψυχής και των αντιλήψεων καινοτομίας, ελέγχου, ευχαρίστησης, ποιότητας υπηρεσιών, τιμών, ικανοποίησης και μελλοντικών συμπεριφορών που προκύπτουν από την εμπειρία των διακοπών αυτών. Στην έρευνα πήραν μέρος 636 πελάτες (380 άνδρες και 256 γυναίκες) τριών ιδιωτικών εταιρειών αναψυχής και περιπέτειας έπειτα από τη συμμετοχή τους σε προγράμματα υπαιθρίων δραστηριοτήτων και οι οποίοι συμπλήρωσαν ανώνυμο ερωτηματολόγιο που αποτελούταν από έξι μέρη. Στο πρώτο μέρος αξιολογούσε τη γενική εμπειρία από τη συμμετοχή σε προγράμματα υπαιθρίων δραστηριοτήτων και αναψυχής, τη συνολική ποιότητα υπηρεσιών και τη συνολική ικανοποίηση. Στο δεύτερο τις συ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research is part of the effort to discover the consumers' value perceptions of consumption leisure travel products. The purpose of this study was to develop and test a model of perceived value to the products of outdoor and leisure activities. We examined the relationship of the perceived value of participation in recreational and innovation concepts, control, pleasure, quality of services, pricing, satisfaction and future behaviors resulting from the experience of these holidays. The survey involved 636 clients (380 men and 256 women) of three private leisure and adventure companies after their participation in outdoor activities programs. For data collection was used the anonymous questionnaire consisted of six parts. The first part contained questions on the general experience of participation in outdoor activities and recreational programs, the overall quality of service and overall satisfaction. The second part considers the emotional qualities and perceptions of participatio ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39175
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39175
ND
39175
Εναλλακτικός τίτλος
Organisation of leisure and adventure companies in Greece and evaluation of the provided services
Συγγραφέας
Αστραπέλλος, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Κώστα Γεώργιος
Μαυρομμάτης Γεώργιος
Ταξιλδάρης Κυριάκος
Γαργαλιάνος Δημήτριος
Λάϊος Αθανάσιος
Ματσούκα Ουρανία
Τσίτσκαρη Ευστρατία
Αθαναηλίδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ικανοποίηση; Αντιλαμβανόμενη αξία; Προθέσεις συμπεριφοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiii, 175 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)