Ψηφιοποιημένο διδακτικό υλικό για την περιβαλλοντική εκπαίδευση: ανάπτυξη και αξιολόγηση

Περίληψη

Σκοπός αυτής της έρευνας είναι η ανάπτυξη και η ψηφιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και την Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη σχετικά με τον κύκλο του νερού και η αξιολόγηση εφαρμογής του σε ομάδα μαθητών που κατοικούν σε αστικές και ημιαστικές περιοχές του Ν.Αττικής. Αναλυτικά οι στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση των γνώσεων, αντιλήψεων και στάσεων που έχουν οι μαθητές για τον υδρολογικό κύκλο, μόλις τελειώνουν την Γ’ Γυμνασίου, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τον υδρολογικό κύκλο με βάση τη θεωρία του εποικοδομητισμού και η αξιολόγηση του ψηφιοποιημένου εκπαιδευτικού υλικού ώστε να διερευνηθεί ο ρόλος του στην μεταβολή των γνώσεων, αντιλήψεων και στάσεων των μαθητών. Προκειμένου το ψηφιοποιημένο παιδαγωγικό υλικό Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το νερό, να έχει αποτελεσματική εφαρμογή σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η έρευνα επιχείρησε να διαμορφώσει τις προϋποθέσεις, τις προδιαγραφές κα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Purpose of this research is the development and digitalization of didactic material for the Environmental Education and the Education for Sustainable development in relation with the hydrological cycle and the evaluation of its implementation in a target group of students living in urban and semi urban areas of Attica. Specifically the objectives (goals) of this research are a-the investigation of knowledge , concepts and attitudes of students for the hydrological cycle , as soon as they finish the 3rd class of Gymnasium, b-the design and the development of educational material for Environmental Education for the hydrological cycle in conformance with the theory of constructivism and c-the evaluation of the digitalized educational material with purpose to investigate its role in the change of knowledge, concepts and attitudes of students. In order the digitalized educational (pedagogical) material of Educational Environment for the water, to have effective implementation for student ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38814
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38814
ND
38814
Εναλλακτικός τίτλος
Digitalized teaching materials for environmental education: development and evaluation
Συγγραφέας
Σκουρολιάκου, Παναγιώτα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Παρασκευόπουλος Στέφανος
Δημόπουλος Κωνσταντίνος
Δημητρίου Αναστασία
Γεωργόπουλος Αλέξανδρος
Χρηστίδου Βασιλεία
Βαβουγυιός Διονύσιος
Καραγιαννίδης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Υδρολογικός κύκλος; Διδακτικό υλικό; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Αξιολόγηση διδακτικού υλικού; Ανάπτυξη διδακτικού υλικού; Σχεδίαση διδακτικού υλικού; Ανάλυση περιεχομένου; Ποιοτική έρευνα; Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
573 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)