Μελέτη, κατασκευή και έλεγχος συστημάτων επαγωγικής μεταφοράς ισχύος

Περίληψη

Στην παρούσα διδακτορική διατριβή περιγράφεται η μελέτη και η κατασκευή ενός συστήματος επαγωγικής μεταφοράς ισχύος για εφαρμογές φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Για τη μαγνητική σύζευξη προτείνεται μια τοπολογία μετασχηματιστή μεγάλου διακένου, μορφής U-Ι για τοποθέτηση στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα του οχήματος. Η προτεινόμενη τοπολογία παρουσιάζει επιθυμητά χαρακτηριστικά σχετικά με την ελαχιστοποίηση του διακένου αέρα, την ευκολία ευθυγράμμισης μεταξύ πρωτεύοντος και δευτερεύοντος, το βάρος και το κόστος κατασκευής, σε σχέση με τις συχνά χρησιμοποιούμενες επιδαπέδιες σπειροειδείς διατάξεις. Προτείνεται μια στρατηγική ελέγχου της συχνότητας λειτουργίας για βέλτιστη επίδοση του συστήματος στις μεταβαλλόμενες συνθήκες σύζευξης, κατάλληλη, επίσης, για δυναμικά μεταβαλλόμενες καταστάσεις. Ο έλεγχος εκτελείται με βρόχο κλειδώματος φάσης (PLL) μέσω οπτικής επικοινωνίας μεταξύ των υποσυστημάτων πρωτεύοντος και δευτερεύοντος. Η φάση του ρεύματος φορτίου μεταδίδεται μέσω υπερύθρων στο πρωτεύον, ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In this doctoral dissertation, an inductive power transfer system for electric vehicle charging is studied and constructed. Concerning the magnetic arrangement, a split transformer U-I shaped topology is proposed for incorporation in the front bumper of the vehicle. This topology presents desirable characteristics having to do with the minimization of the air gap, easiness of alignment, weight and cost reduction, in comparison with the commonly used circular arrangements attached on the ground. A frequency control strategy is proposed, achieving optimal system performance in both static and dynamic coupling conditions. Control is performed by a phase-locked loop (PLL) with optical communication between the two sides of the charger. The phase of the load current signal is optically transmitted to the primary, where the PLL synchronizes the inverter output voltage to that signal, ensuring operation at resonance. Experimental results on a prototype system show fast frequency response alon ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/38569
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/38569
ND
38569
Εναλλακτικός τίτλος
Design, construction and control of inductive power transfer systems
Συγγραφέας
Γατή, Ελένη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. Τομέας Ηλεκτρικής Ισχύος. Εργαστήριο Ηλεκτρικών Μηχανών και Ηλεκτρονικών Ισχύος
Εξεταστική επιτροπή
Μανιάς Στέφανος
Κλαδάς Αντώνιος
Παπαθανασίου Σταύρος
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Γεωργιλάκης Παύλος
Τατάκης Εμμανουήλ
Προυσαλίδης Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Επαγωγική φόρτιση; Επαγωγική σύζευξη; Συντονισμός; Ασύμμετρη φόρτιση; Φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxxi, 173σ., εικ., πιν., χαρτ., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)