Η επίδραση των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στην επιστήμη των υπηρεσιών. Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πολιτισμού, τουρισμού, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας

Περίληψη

Η διαδικασία αποδοχής της τεχνολογίας από τους καταναλωτές, ερευνάται μέσα στα πλαίσια της επιστήμης των πληροφοριακών συστημάτων τα τελευταία 25 χρόνια και σχετίζεται με τις ατομικές αποφάσεις αποδοχής και υιοθέτησης των τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών. Ως συνέπεια, υπάρχει μια εκτενής βιβλιογραφία που επικεντρώνεται στην αποδοχή τεχνολογικών συστημάτων και διάφορα μοντέλα και θεωρίες που εξηγούν την απόφαση ενός ατόμου να χρησιμοποιήσει τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών. Αυτές οι μελέτες, συνεχώς αποδεικνύουν την ύπαρξη σχέσεων ανάμεσα στις αντιλήψεις, τις στάσεις, τις προθέσεις συμπεριφοράς και τις συμπεριφορές χρήσης, που τυπικά βασίζονται στην αρχική απόφαση χρήσης ή απόρριψης μιας τεχνολογίας (Venkatesh et al., 2003). Μέχρι σήμερα, υπάρχει μεγάλος όγκος ερευνητικών άρθρων που μελετούν τους παράγοντες αποδοχής και υιοθέτησης τεχνολογικά βασιζόμενων υπηρεσιών και έχουν αναγνωριστεί διάφοροι παράγοντες πρόβλεψης υιοθέτησης αλλά και απόρριψης αυτών από τους κατα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The high level of investigative activity during the last 25 years into information systems and information technology acceptance and diffusion, is related to individual consumer decisions of information and communication technologies acceptance and adoption. As a consequence, previous research activity was analyzed along a number of dimensions including units of analysis, research paradigms, methodologies and methods, theories and theoretical constructs and technologies/contexts that explain ones decision to use information and communication technologies. In the literature of information systems, the relationship among beliefs, attitude, intention to use and usage behavior, which are typically based in the initial decision to use or reject a technology, is being evidenced (Venkatesh et al., 2003). To date, the high level of investigated activity that studies acceptance and adoption factors of technology based services has provided many adoption, as well as rejection, predictors of them ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37793
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37793
ND
37793
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of information and communication technologies in service science. Consumers’ attitude towards culture, tourism, information, entertainment and communication e-services.
Συγγραφέας
Τσουρέλα, Μαρία του Απόστολος
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Ρουμελιώτης Εμμανουήλ
Ταμπούρης Ευθύμιος
Κίτσιος Φώτης
Κατρακυλίδης Κωνσταντίνος
Δημητριάδης Σωτήρης
Κεχρής Ευάγγελος
Δασίλας Απόστολος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες; Αποδοχή και υιοθέτηση τεχνολογίας; Τεχνολογική ετοιμότητα καταναλωτών; Καταναλωτική συμπεριφορά; Μοντέλο αποδοχής τεχνολογικά βασιζόμενων υπηρεσιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
157 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)