Ψυχολογικά χαρακτηριστικά των αθλούμενων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η σχέση τους με την παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών

Περίληψη

Σκοποί της παρούσας μελέτης ήταν: α) να εξετάσει το γενικό πλαίσιο και τις συνθήκες που διέπουν τη λειτουργία του αθλητισμού που παρέχεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και β) να διερευνήσει τα κίνητρα, τις δεσμεύσεις και τις αναστολές που είναι ψυχολογικά χαρακτηριστικά που επηρεάζουν τη συμμετοχή των φοιτητών-σπουδαστών στα προγράμματα άθλησης, καθώς και τη σχέση τους με τη παρεχόμενη ποιότητα υπηρεσιών. Το δείγμα που επιλέχθηκε για το πρώτο μέρος της έρευνας ήταν όλοι οι διευθυντές των γυμναστηρίων των Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι. της χώρας, οι οποίοι συμπλήρωσαν ένα ειδικά σχεδιασμένο ερωτηματολόγιο καταγραφής της υπάρχουσας υποδομής. Τα αποτελέσματα από τις μεθόδους περιγραφικής στατιστικής και επαγωγικής διαδικασίας έδειξαν ότι σε γενικές γραμμές η υποδομή και τα παρεχόμενα προγράμματα άθλησης στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι χαμηλού επιπέδου, ιδιαιτέρως αν συγκριθούν με άλλων προηγμένων χωρών. Ανάλογα μικρή είναι και η συμμετοχή των φοιτητών-σπουδαστών στα προγράμματα άθλησης, αφού αγγίζει ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The aims of the present study were: a) to examine the conditions of University sports and b) to explore particular psychological dimensions such as motivation, commitment and constraints that affect sport participation among sport intramural students and the relation of those properties to the University service quality.Data for the first part of the study was taken from all the directors of the University sport facilities in Greece. They responded to a questionnaire that was designed in order to record the facilities’ function and venue. Results of the descriptive statistics and chi-square tests revealed that facilities offer athletic programs of lower quality compared to other advanced countries. In addition only the 7.5% of the students participate in the offered University athletic programs.Sample of the second part of the study consisted of nine hundred and seventy two students (611 males and 361 females), all sport intramural participants who took part voluntarily. The students w ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/37109
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/37109
ND
37109
Εναλλακτικός τίτλος
Psychological characteristics of university sport intramural participants and their relationship with service quality
Συγγραφέας
Γδοντέλη, Κρινάνθη του Ευάγγελος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Σχολή Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Μουντάκης Κωνσταντίνος
Στεργιούλας Απόστολος
Κωνσταντινάκος Παντελής
Τραυλός Αντώνιος
Κριεμάδης Αθανάσιος
Τσορμπατζούδης Χαράλαμπος
Νικηταράς Νικήτας
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
παρακίνηση, θεωρία αυτοκαθορισμού, δεσμεύσεις, ανασταλτικοί παράγοντες, αθλητισμός στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)