Ο ρόλος της προσωπικότητας και η συμπεριφορά του καταναλωτή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)

Περίληψη

Το περιεχόμενο που δημιουργείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) από τους ίδιους τους χρήστες (user-generated-content) και η υποκατηγορία του, τα σχόλια των καταναλωτών στο διαδίκτυο για διάφορα προϊόντα, έχουν δημιουργήσει ένα παγκόσμιο word-of-mouth, το οποίο έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην τουριστική βιομηχανία. Μία από τις πιο καίριες επιρροές αυτού του eWOM είναι η επίδρασή του στην διαδικασία λήψης αποφάσεων των τουριστών. Όπως είναι φυσικό, οι παραγωγοί του τουρισμού έχουν, επίσης, επηρεαστεί από αυτές τις αλλαγές. Οι τουριστικές επιχειρήσεις και οι οργανισμοί όχι μόνο εκμεταλλεύονται τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το user-generated-content, αλλά παράγουν, επίσης, το δικό τους περιεχόμενο (marketing-generated-content) με στόχο να επηρεάσουν τις αποφάσεις των καταναλωτών. Από την άλλη πλευρά, η συμπεριφορά των τουριστών δεν προκαλείται μόνο από εξωτερικές επιρροές, όπως είναι το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), αλλά κι από εσωτερικούς παράγ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

User-generated-content and its sub-category, the consumer product reviews, have generated a global word-of-mouth, which has changed the balances in the information-intensive tourism industry. One of the most radical influences of this eWOM is its impact on travelers’ decision-making process. Consequently, hospitality producers have been also highly affected by these changes. Travel suppliers exploit the advantages of the UGC for marketing purposes, while they also produce their own content aiming to affect consumer’s decisions. On the other hand, traveler’s behavior is not only induced by external influences, such as the content of social media, but also by internal factors, such as the individual’s personality. Nevertheless, research didn't explore yet how the user-generated, as well as the marketing-generated content affect tourist behavior and travel decision-making in social media, relatively to individual's personality.The current research project examines the role of personality ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35666
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35666
ND
35666
Εναλλακτικός τίτλος
Tourists' personality and consumer behaviour in social media
Συγγραφέας
Τσιακάλη, Κωνσταντίνα του Σωτήριος
Ημερομηνία
2015
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Επιστημών της Διοίκησης. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Σιγάλα Μαριάννα
Χρήστου Ευάγγελος
Παπαθεοδώρου Ανδρέας
Βασιλειάδης Χρήστος
Κωνσταντόπουλος Νικόλαος
Καλογεράς Νικόλαος
Κούτσικος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Προσωπικότητα τουριστών; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης; User-generated-content; Marketing-generated-content; Διαδικασία λήψης αποφάσεων τουριστών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
379 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)