Η επίδραση της ποιότητας υπηρεσιών στη διατήρηση συμμετεχόντων στα προγράμματα άθλησης για όλους των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης

Περίληψη

Έρευνες στον ευρύτερο τομέα των επιχειρήσεων υποστηρίζουν ότι οι αντιλήψεις των πελατών για την ποιότητα των υπηρεσιών, την ικανοποίηση και την αφοσίωση διαφέρουν ανάλογα με τα στάδια της κατανάλωσης τους. Η έρευνα που ακολουθεί επικεντρώνεται στο χώρο της αθλητικής διοίκησης και συγκεκριμένα εστιάζει στα Δημοτικά Αθλητικά Κέντρα (ΔΑΚ), πραγματοποιώντας μια διαχρονική μελέτη με ενδιάμεση εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος. Σκοπός της ήταν η διερεύνηση και η αξιολόγηση των διαστάσεων της ποιότητας των υπηρεσιών, της συνολικής ποιότητας των υπηρεσιών, της ικανοποίησης και της αφοσίωσης των ασκούμενων έπειτα από την εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος χρονικής διάρκειας 6 μηνών, καθώς και ο προσδιορισμός της δυναμικής σχέσης μεταξύ των παραπάνω παραγόντων σε ασκούμενους διαφορετικού επιπέδου εμπειρίας. Συνολικά συμμετείχαν 1.179 ασκούμενοι των προγραμμάτων Άθλησης για Όλους (ΑγΟ) δύο γειτονικών Δήμων του Ν. Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η εφαρμογή παρεμβατικού προγρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Research in the broader business field argues that customers’ perceptions of service quality, satisfaction and loyalty vary depending on the consumption stage. The present study focuses on the field of sport management and more specifically on Municipal Sport Centers (MSCs), carrying out a diachronic investigation with the implementation of an intervention program. The purpose of this study was to examine and assess the dimensions of service quality, overall service quality, and participants’ satisfaction and loyalty after the implementation of a six-month intervention program, as well as to define the dynamic interaction among the aforementioned factors when considering participants with different levels of experience. In total, there were 1,179 participants from the Sport for All (SfA) programs offered by two adjacent Municipalities of the Prefecture of Thessaloniki, Greece. The findings of the study indicate that the implementation of an intervention program during a six-month perio ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/35105
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/35105
ND
35105
Εναλλακτικός τίτλος
The effect of service quality in maintaining participants in sport for all programs of local government
Συγγραφέας
Αβουρδιάδου, Σεβαστία (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης (ΔΠΘ). Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Εξεταστική επιτροπή
Λάϊος Αθανάσιος
Κώστα Γεώργιος
Τσίτσκαρη Ευστρατία
Γαργαλιάνος Δημήτριος
Τζέτζης Γεώργιος
Ματσούκα Ουρανία
Μπεμπέτσος Ευάγγελος
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Ποιότητα υπηρεσιών; Ικανοποίηση; Αφοσίωση; Άθληση για Όλους (ΑγΟ); Παρεμβατικό πρόγραμμα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xi, 165 σ., πιν., χαρτ., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)