Στάσεις και συμπεριφορές καταναλωτών στην Ελλάδα: τα καταστήματα τροφίμων τύπου ευκολίας (convenience stores)

Περίληψη

Στόχος της διατριβής : η μελέτη της αγοράς των υπερμάρκετ,των σουπερμάρκετ και των καταστημάτων ευκολίας και ειδικότερα των αγοραστικών συνηθειών και αγοραστικών προτύπων των καταναλωτών αυτών των καταστημάτων.Για πρώτη φορά μελετώνται συστηματικά τα καταστήματα ευκολίας,προσδιορίζοντας την εικόνα που έχουν διαμορφώσει οι καταναλωτές καθώς και το βαθμό ικανοποίησης που αντλούν από τις παρεχόμενες από αυτά υπηρεσίες.Eρευνητική μεθοδολογία ποιοτικής έρευνας : Στη ποιοτική έρευνα καταγράφηκαν,μέσω προσωπικών συνεντεύξεων, οι απόψεις και οι εμπειρίες 21 Διευθυντικών Στελεχών Αλυσίδων Σουπερμάρκετ και καταστημάτων ευκολίας σχετικά με την πορεία, τις προοπτικές και το μέλλον τους.Οι ερευνητικές υποθέσεις που ετέθησαν ήταν η συχνή επισκεψιμότητα που οφείλεται στην εξυπηρέτηση μικρού όγκου αγορών,στην εγγύτητα,στην εξοικονόμηση χρόνου και στην ποιότητα εξυπηρέτησης.Επίσης η πρόσβαση σε μια βασική ποικιλία ειδών , η ικανοποίηση από το εσωτερικό περιβάλλον του καταστήματος και τα προιόντα χα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

_ Objective of thesis : The study of hypermarkets and supermarkets and as well as the convenience stores indeed and more specifically the purchasing habits and purchasing models of consumers of these shops.For the first time the convenience stores are studied systematically, determining the picture that the consumers have shaped and the degree of satisfaction that draw from the provided services arising from them.Inquiring methodology of Qualitative research :In the qualitative research, via personal interviews, the opinions and the experiences of 21 Managerial Executives of Supermarket Chains and shops of convenience were recorded with regard to the course, the prospects and the future potential. Inquiring affairs that were placed were : frequent visiting that is owed in the service of small volume purchases, in the proximity, in the saving of time and in the quality of service. In addition, the access to a basic variety of items, the satisfaction from the internal environment of sho ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/33231
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/33231
ND
33231
Εναλλακτικός τίτλος
Attitudes and behaviours of consumers in Greece: the convenience stores in food retail market
Συγγραφέας
Ζαΐρης, Αντώνιος (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Πρόντζας Ευάγγελος
Λύτρας Ανδρέας
Πανηγυράκης Γεώργιος
Πετρίδου Ευγενία
Τσοτσορός Ευστάθιος
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Γεωργοπούλου Παναγιώτα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Καταστήματα τροφίμων τύπου ευκολίας; Κριτήρια επιλογής καταστημάτων τροφίμων; Κριτήρια επιλογής καταστημάτων τύπου ευκολίας; Εξυπηρέτηση μικρού όγκου ημερησίων αγορών; Παράγοντες επιρροής καταναλωτικής συμπεριφοράς; Προφίλ σύγχρονου καταναλωτή; Ανάπτυξη δικτύων πωλήσεων; Προϊόντα ιδιωτικής ετικέττας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
474 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)