Αντίληψη των συμμετόχων (Stakeholders) για την ποιότητα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η σύνδεσή της με την κοινωνική κουλτούρα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This dissertation seeks to find out more about the relationship between national culture and Service Quality, and its practical implications for Higher Education. The main direction of this research was to investigate the dynamic nature of quality and the different “stakes” of University stakeholders (students, academic and administrative staff, employers) meaning the key quality indicators of each stakeholder category for Higher Education. Then it intended to examine the influence of national culture dimensions on these key quality determinants and develop areas for improvement for the Greek Higher Education system. The first objective is to capture the quality perceptions of the different stakeholder groups according to their role in the educational process. We need to find out the determinants of quality which they consider important and the reasons for which these attributes are important. We will also try to identify characteristic patterns for each stakeholder group. The second o ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.09 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.