Προσανατολισμός των επιχειρήσεων στην επωνυμία: παράγοντες που τον επηρεάζουν και συνέπειες αυτού

Περίληψη

Η διδακτορική διατριβή εστιάζει στον Προσανατολισμό στην Επωνυμία - Μάρκα (Brand Orientation) με βασικό σκοπό την επιστημονική και εμπειρική τεκμηρίωση του ενδεδειγμένου τρόπου ανάπτυξης και διαχείρισης στο χρόνο ισχυρών επωνυμιών (brands). Πιο συγκεκριμένα, ερευνητικοί στόχοι της διατριβής ήταν οι εξής:(α) Η πλήρης εννοιολογική αποσαφήνιση του όρου «Προσανατολισμός στην Επωνυμία» (Brand Orientation) σε επίπεδο επιχείρησης και ο προσδιορισμός των διαστάσεών του.(β) Η προσεκτική και σύμφωνη με τους γενικά αποδεκτούς κανόνες ανάπτυξη μιας αξιόπιστης και έγκυρης κλίμακας μέτρησης του βαθμού στον οποίο μια επιχείρηση είναι προσανατολισμένη στην επωνυμία (brand – oriented) .(γ) Η εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων (π.χ. ισχύς του τμήματος μάρκετινγκ, προσανατολισμός στην αγορά) που επηρεάζουν τον προσανατολισμό στην επωνυμία (antecedents).(δ) Η μελέτη των επιπτώσεων ενός τέτοιου προσανατολισμού για τις επιχειρήσεις που τον υιοθετούν (consequences), καθώς και της γενικότερης σημασίας το ρόλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The importance of branding as a way of creating sustainable competitive advantage and the critical role brands play in driving profitable, long-term growth, are nowadays acknowledged by the majority of the academic and business society. However, creating and sustaining strong brands are among the greatest challenges managers face. This is probably the reason why both marketing scholars (Shocker et al., 1994; Keller and Lehmann, 2006), as well as practitioners (McKinsey, 2003) have been stressing for long the need for the development of an integrative theory to guide brand management. In addition, based on the concession that no single or dominant theoretical framework had emerged to guide research in this area, they have been calling for the creation of a general branding model to be tested and calibrated, in order to move branding toward becoming a rigorous science. The term Brand Orientation was proposed for the first time in 1994 in order to describe such an integrated organizationa ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 7/2023)
DOI
10.12681/eadd/32287
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32287
ND
32287
Εναλλακτικός τίτλος
Brand οrientation: antecedents and consequences
Συγγραφέας
Πήχα, Λαμπρινή του Παναγιώτης
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Μπάλτας Γεώργιος
Σταθακόπουλος Βλάσιος
Σιώμκος Γεώργιος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Λυμπερόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΟικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ; Επωνυμία; Προσανατολισμός; Στρατηγική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.