Ανίχνευση και αντιμετώπιση της Ειδικής Γλωσσικής Διαταραχής: παραγωγή παιδαγωγικού υλικού για την αντιμετώπισή της σε παιδιά προσχολικής - σχολικής ηλικίας
Περίληψη
[…] Τα κεντρικά θέματα της παρούσας θέσης είναι: η λειτουργία της προσοχής στα ακουστικά λεκτικά σήματα, η ακουστική αντίληψη μη λεκτικών σημάτων (σημείο έντονης διαμάχης των ειδικών του χώρου) και η συντακτική δομή του λόγου. Τα πρόσωπα αναφοράς είναι παιδιά με φυσιολογική γλωσσική εξέλιξη και παιδιά με διαγνωσμένη Ειδική Γλωσσική Διαταραχή. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται άμεση σύγκριση των ποιοτικών διαφορών στις προαναφερθείσες νευρολογικές λειτουργίες και αποδεικνύεται ή απορρίπτεται ο ρόλος τους στη γλωσσική ανάπτυξη. Τελικός στόχος είναι η δημιουργία του κατάλληλου ψυχοπαιδαγωγικού προγράμματος, βάσει των αιτιών κι όχι βάσει του γλωσσικού προφίλ που έως τώρα χρησιμοποιείτο. […]
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (5.84 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.