Αποκεντρωτικό θεσμικό πλαίσιο στην εκπαίδευση: αξιολόγηση πρακτικών εφαρμογής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και αποτελέσματα (1982 - 2005)
Περίληψη
Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι: α. Η μελέτη των εννοιολογικών και ιδεολογικών χαρακτηριστικών της εκπαιδευτικής αποκέντρωσης και των θεσμικών προσεγγίσεών της στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. β) Η διερεύνηση και η αξιολόγηση των πρακτικών εφαρμογής της εκπαιδευτικής αποκέντρωσης στην Ελλάδα κατά το χρονικό διάστημα (1982-2005) και τα αποτελέσματά της. Η παρούσα διατριβή αξιοποιεί δύο μεθοδολογικές προσεγγίσεις: α. Τη μέθοδο ανάλυσης περιεχομένου της βιβλιογραφίας και των νομοθετικών κειμένων. Προκειμένου να περιγράψουν και να ερμηνευθούν οι εννοιολογικοί και ιδεολογικοί προσδιορισμοί της εκπαιδευτικής αποκέντρωσης καθώς και οι θεσμικές προσεγγίσεις της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. β. Η έρευνα με ερωτηματολόγιο αποσκοπεί στην καταγραφή και ποσοτική ανάλυση των απόψεων των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης προκειμένου να διερευνηθεί ο βαθμός που η διοίκηση της εκπαίδευσης ανταποκρίνεται στο αποκεντρωτικό μοντέλο. Γενικό συμπέρασμα αποτελεί ότι οι προσ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.15 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.