Σχεδίαση και βελτίωση λειτουργικών παραμέτρων πρωτότυπου συστήματος μετάδοσης κίνησης
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Most of the production vehicles developed up to date, still use internal combustion (IC) engines which are pushed for improvement in order to meet low emissions international standards. It is obvious that these standards will give way to new, stricter government regulations in the very near future, thus automobile manufacturers are already targeting zero emissions goal, by developing electric and fuel cell powered vehicles. At the same time, efficiency of every engine and power transmission components is explored, in order to achieve lower fuel consumption and higher autonomy. Nowadays, much focus has been given on new or optimized powertrain systems that can significantly improve these two targets, and are the reason Continuously Variable Transmissions (CVTs) are becoming more feasible and promising. CVT’s introduced a totally new infinite gear ratio variation, instead of the previously used manual or automatic discrete gear ratio transmissions. Their technological advantage is that t ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (2.77 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.