Υιοθέτηση πληροφοριακών συστημάτων σε παρεμβάσεις ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού: προσδιορισμός παραγόντων που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης της τεχνολογικά-υποστηριζόμενης εκπαίδευσης (ηλεκτρονικής μάθησης) σε εργασι...

Περίληψη

Η διατριβή αυτή εστιάζει στο ζήτημα της υιοθέτησης πληροφοριακών συστημάτων στα πλαίσια πρακτικών ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, και συγκεκριμένα στην αποδοχή της ηλεκτρονικής μάθησης από εργαζόμενους. Οι χρήστες των εν λόγω τεχνολογιών είναι ταυτόχρονα εκπαιδευόμενοι και εργαζόμενοι, αποκαλύπτοντας μια «τριπλή φύση» η οποία σηματοδοτεί την ανάγκη διερεύνησης νέων και διαφορετικών χαρακτηριστικών. Στο πλαίσιο αυτό, η μελέτη της χρήση των εφαρμογών αυτών, πρέπει να εστιάσει και σε θέματα κινητοποίησης για μάθηση. Οι μελέτες υιοθέτησης πληροφοριακών συστημάτων συνήθως περιορίζονται στη διερεύνηση παραγόντων που σχετίζονται αυστηρά με την στάσεις των χρηστών απέναντι στην τεχνολογία, όπως η αντιλαμβανόμενη χρησιμότητα και ευκολία στη χρήση. Όμως, η μάθηση αποτελεί εκτός από ατομική και κοινωνική διαδικασία, μιας και οι συνάδελφοι και οι προϊστάμενοι δύνανται να επηρεάσουν σημαντικά την αποδοχή της ηλεκτρονικής μάθησης από τους εργαζόμενους. Εκτός αυτού, η μάθηση αποτελεί διαδικασία ι ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This dissertation addresses the issue of information systems adoption in the context of human resource development practices, and specifically to e-Learning adoption. In this vein, user characteristics typically examined in IS acceptance research are largely insufficient. Users of such technologies are also learners, users, and employees with particular objectives, priorities, and characteristics; therefore this ‘triple persona’ necessitates new attributes to be taken into account in addressing needs. Thus, the use of such systems should be examined from a perspective incorporating motivational factors affecting learning. Information systems acceptance studies typically examine only factors related to user attitudes towards technology such as usefulness and ease of use. However, learning is a social as well as an individual practice in organizations and therefore peer and managerial influences may also affect significantly user acceptance of e-learning. Also, learning is a highly conte ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27059
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27059
ND
27059
Εναλλακτικός τίτλος
Information systems adoption in human resource development interventions: factors affecting intention to use technology-supported learning in authentic work contexts
Συγγραφέας
Μπορώτης, Σπυρίδων (Πατρώνυμο: Απόστολος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Πουλυμενάκου Αγγελική
Δουκίδης Γεώργιος
Πουλούδη Αθανασία
Παπαλεξανδρή Νάνσυ
Ταραμπάνης Κωνσταντίνος
Σπανός Ιωάννης
Παρασκευά Φωτεινή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πληροφοριακά συστήματα; Ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού; Ηλεκτρονική μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
269 σ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)