Συμβολή στη διερεύνηση της συμπεριφοράς των οδηγών μοτοσικλέτας σε καμπύλα τμήματα οδών

Περίληψη

Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι να συμβάλλει στη διερεύνηση της συμπε¬ριφοράς των οδηγών μοτοσικλέτας σε καμπύλα τμήματα οδών. Αρχικά παρατίθεται εκτενής βιβλιο¬γραφική ανασκόπηση σχετική με τη χρήση των μοτοσικλετών αλλά και τους παράγοντες που ευνοούν τα μοτοσικλετιστικά ατυχήματα. Ακολούθως γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στα ατυχήματα μεμονωμένου ατυχήματος (single vehicle accidents) ενώ προσπάθεια καταβλήθηκε και στην κατανό¬ηση της ιδιαιτερότητας της συμπεριφοράς των οδηγών μοτοσικλέτας. Στα πλαίσια της έρευνας διενεργήθηκαν μετρήσεις πεδίου με χρήση κατάλληλου εξοπλισμού καταγραφής ταχυτήτων. Ο σχεδιασμός των μετρήσεων πεδίου βασίστηκε στο εγχειρίδιο πειραματικών διαδικασιών της FESTA που αφορά το συνολικό πειραματικό σχεδιασμό των F.O.T. (Field Operational Test) με σκοπό την εξασφάλιση πειραματικής πειθαρχίας και επιστημονικής ποιότητας. Οι μετρήσεις αυτές εκτελέστηκαν λαμβάνο¬ντας υπόψη τις διάφορες παραμέτρους που δύνανται να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των αναβα¬τώ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this Ph.D. dissertation is to contribute to the enquiry of motorcycle riders’ be¬havior at curved sections of roads. Originally extensive literature review is quoted with regards to the international use of motorcycles as well as to the factors that contribute to motorcycle accidents. Subsequently, special reference is quoted to single vehicle accidents, while efforts were made to un¬derstand the risk taking behavior of motorcycle riders. Within the context of the research, field measurements were conducted, with the participa¬tion of two riders and the use of proper equipment that records velocities. The design of the field measurements was based on the primer on experimental procedures of project FESTA, which includes the total experimental design of field operational tests, in order to ensure experimental rigour and scientific quality. The measurements were conducted taking into account the various factors which might influence the riders’ behavior. Such factors ar ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26501
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26501
ND
26501
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution to the enquiry of motorcycle riders' behavior at curved sections of roads
Συγγραφέας
Λεμονάκης, Παναγιώτης (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Ηλιού Νικόλαος
Καρακασίδης Θεόδωρος
Μιντσής Γεώργιος
Παπαϊωάννου Παναγιώτης
Μπάσμπας Σωκράτης
Γιάννης Γεώργιος
Μποτζώρης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Μοτοσικλετιστές; Οδική ασφάλεια; Καμπύλα τμήματα; Στροφές; Καμπυλότητα; Ακτίνα καμπύλης; Εξισώσεις ταχύτητας; Συμπεριφορά
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)