Συμβολή στη διαμόρφωση μεθοδολογίας ελέγχου και αξιολόγησης της οδικής ασφάλειας και κινητικότητας πεζών στο αστικό περιβάλλον

Περίληψη

Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής είναι η διαμόρφωση μιας μεθοδολογίας ελέγχου και αξιολόγησης της οδικής ασφάλειας και κινητικότητας των πεζών στο αστικό περιβάλλον. Αρχικά, εκπονείται μια εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση στον τομέα της πολιτικής βιώσιμης αστικής κινητικότητας και των χαρακτηριστικών των πεζών και ποδηλατών που αποτελούν τα σημαντικότερα μη μηχανοκίνητα βιώσιμα μέσα αστικών μετακινήσεων. Επιπλέον, εξετάζονται τα χαρακτηριστικά μιας φιλικής οδικής υποδομής απέναντι στον πεζό στο πλαίσιο της έννοιας της «περπατησιμότητας» ή «walkability». Ακολούθως, παρουσιάζονται οι διαδικασίες ελέγχου οδικής ασφάλειας και οι κυρίες μεθοδολογίες εξέτασης και αξιολόγησης του αστικού οδικού περιβάλλοντος κίνησης των πεζών. Στη συνέχεια, αναπτύσσεται και εφαρμόζεται μια μεθοδολογία εξέτασης και αξιολόγησης του οδικού περιβάλλοντος κίνησης των πεζών σε επιλεγμένες οδούς της πόλης του Βόλου. Αρχικά, αποτυπώνεται η οδική υποδομή των πεζών και υπολογίζονται δείκτες για τα οδικά τμήμ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The objective of this Ph.D. Dissertation is to develop and implement a methodology for the examination and evaluation of the pedestrian road safety and mobility in built environment. The first step is a literature review of the sustainable transportation policy worldwide and the characteristics of the main non motorized sustainable urban transportation modes: pedestrians and bicycles. There are also examined the “walkability” characteristics of the pedestrian built environment in urban areas. The theoretical part of this dissertation is completed with the presentation of the pedestrian road safety audit guidelines and tools and the most recognized international methodologies that examine and evaluate the pedestrian built environment. The second step of this dissertation is the development and implementation of the proposed methodology in selected urban roads in the city of Volos, Greece. The first step is the topographical charting of the pedestrian infrastructure and the development o ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25816
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25816
ND
25816
Εναλλακτικός τίτλος
Contribution in methodology configuration of pedestrian road safety and mobility audit in urban built environment
Συγγραφέας
Γαλάνης, Αθανάσιος (Πατρώνυμο: Θωμάς)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
Ηλιού Νικόλαος
Πιτσιάβα-Λατινοπούλου Μαγδαληνή
Καρλαύτης Ματθαίος
Τζεκάκης Εμμανουήλ
Καρακασίδης Θεόδωρος
Κεχαγιά Φωτεινή
Μποτζώρης Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Πολιτικού Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Εργαλείο ελέγχου; Οδική ασφάλεια; Κινητικότητα; Πεζοί; Αστικό οδικό περιβάλλον; Περπατησιμότητα; Οδικά τμήματα; Διαβάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
417 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)