Συμβολή στον πολυπαραμετρικό σχεδιασμό αστικών οδικών δικτύων με έμφαση στην οδική ασφάλεια, το περιβάλλον και τη βιώσιμη αστική κινητικότητα
Περίληψη
Τα αστικά οδικά δίκτυα είναι σύνθετα και ποικιλόμορφα. Λόγω της έλλειψης ολοκληρωμένου πλαισίου σχεδιασμού, τα ελληνικά αστικά οδικά δίκτυα, έχουν διαμορφωθεί διαχρονικά με τρόπο αδόκιμο, προσπαθώντας να εξυπηρετήσουν την ολοένα και αυξανόμενη χρήση του αυτοκινήτου. Επιπροσθέτως, λόγω της απουσίας αναλυτικών προδιαγραφών υλοποίησης, τα αστικά δίκτυα παραμένουν συχνά επικίνδυνα, μη προσβάσιμα και μη λειτουργικά. Σκοπός της παρούσας Διδακτορικής Διατριβής είναι να συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης μεθοδολογίας πολυπαραμετρικού επανασχεδιασμού των αστικών οδικών δικτύων, βασισμένης σε πολιτικές σύμφωνες με τις σύγχρονες αρχές της βιώσιμης κινητικότητας. Η Διατριβή επικεντρώνεται στη διαμόρφωση ρεαλιστικών και βιώσιμων προτάσεων για την επίλυση των προβλημάτων κυκλοφορίας και στάθμευσης, τη διασφάλιση της προσβασιμότητας, την προστασία του περιβάλλοντος και την ενίσχυση της ασφάλειας όλων των χρηστών. Η Διατριβή πραγματεύεται το θέμα της διαμόρφωσης ενός βιώσιμου, ανθεκτικού και ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
Urban road networks are complex and diverse. Due to the lack of an integrated design framework, the Hellenic urban road networks have been shaped over time in an inappropriate way, trying to serve the ever-increasing use of the car. In addition, due to the absence of detailed implementation specifications, urban networks often remain hazardous, inaccessible and non-functional. The purpose of this PhD Thesis is to contribute to the formation of an integrated methodology for the multi-parametric redesign of existing urban road networks, based on policies in line with the modern principles of sustainable mobility. The Dissertation is focusing on formulating realistic sustainable proposals for the solution of traffic and parking problems, ensuring accessibility, protecting the environment and enhancing the safety of all of users. The Thesis deals with the issue of shaping a sustainable, resilient and safe urban transportation system, focusing on the redesign of urban road networks, evaluat ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (26.78 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.