Η επίδραση της διαφήμισης στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στις βιομηχανίες τροφίμων και ποτών

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25586
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25586
ND
25586
Εναλλακτικός τίτλος
The impact of advertising on firms competitiveness in food and beverage industries
Συγγραφέας
Νόττα, Ουρανία (Πατρώνυμο: Σταύρος)
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονική. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Ουσταπασίδης Κωνσταντίνος
Καμενίδης Χρίστος
Σέμος Αναστάσιος
Κάτος Αναστάσιος
Ζώτος Γεώργιος
Μαρτίκα-Βακιρτζή Μαριέττα
Τζιμήτρα-Καλογιάννη Ειρήνη
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και ΚτηνιατρικήΓεωπονία, Δασολογία και Αλιεία
Λέξεις-κλειδιά
Διαφημίσεις; Ανταγωνιστικότητα; Μέσα μαζικής επικοινωνίας; Τηλεόραση; Επιχειρήσεις τροφίμων - ποτών; Περιθώριο κέρδους; Μερίδιο αγοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
177 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)