Ακραίες κοινωνικές συμπεριφορές: η παραβατικότητα των μαθητών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (2002-2008)

Περίληψη

Στη διατριβή προσεγγίζεται το ζήτημα της μαθητικής παραβατικότητας σε θεωρητικό, θεσμικό, ιστορικό και ερευνητικό επίπεδο. Αποσαφηνίζεται εννοιολογικά η μαθητική παραβατικότητα και διακρίνεται από την κοινωνική προσεγγίζεται στην ιστορική της διάσταση στο πλαίσιο του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος από την ίδρυση του νεοελληνικού κράτους και καταγράφεται η Ευρωπαϊκή και Αμερικάνικη εμπειρία, η σχετική με την αντιμετώπιση της μαθητικής παραβατικότητας και οι υποστηρικτικοί θεσμοί που παρεμβαίνουν συμβουλευτικά και παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη στα μέλη της σχολικής κοινότητας. Επίσης ερευνάται η αντιμετώπισή της σε θεσμικό επίπεδο μέσω του νεοσύστατου θεσμού των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων τηςΔευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - η έρευνα συντελέστηκε στο αρχειακό υλικό τεσσάρων Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Με βάση το ερευνητικό μας πεδίο - αρχείο των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαμορφώσαμε ένα δελτίο έρευνας με 76 ερευνητικές παραμέ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The issue of the students disruptive behaviors is approached both at theoretical institutional, historical and research level in this case study. Disruptive behavior is clarified as far as meaning is concerned and it is differentiated from the social one. It is historically approached throughout the existence of the Greek state. Not only is European and American experience the relevant one to the intervention of disruptive behavior meticulously recorded but there is also a clear disposition of thesupportive legislation which intervene on a counseling basis and offer psychological support to the members of the school community. In addition there is an attempt to investigate the ways to face this problematic behavior with the help of the newly introduced institutions of youth counseling centers of the Secondary Educational System. The investigation was earned out using the archive material of the four above centers. Taking as a research field the archives of the centers mentioned we form ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/25380
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/25380
ND
25380
Εναλλακτικός τίτλος
Extreme social behaviours: students disruptive behaviours in the greek educational system (2002-2008)
Συγγραφέας
Παπάζογλου, Ευρυδίκη (Πατρώνυμο: Χριστόδουλος)
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ιστορίας
Εξεταστική επιτροπή
Αγγελάκος Κωνσταντίνος
Γκοτοβός Αθανάσιος
Παπακωσταντίνου Παναγιώτης
Ανωγιάτης Δημήτριος
Βάκη Φωτεινή
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Ιστορία και Αρχαιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Μαθητική παραβατικότητα; Θεωρητική-ιστορική-θεσμική διάσταση; Αντιμετώπιση από το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα; Ευρωπαϊκή εμπειρία; Αμερικάνικη εμπειρία; Συμβουλευτικοί σταθμοί νέων; Παγκοσμιοποίηση; Μαζικό σχολείο; Αντιμετώπιση; Προτάσεις
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. (410 ; 95 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)