Ανάπτυξη ρευστομηχανικού μοντέλου προσομοίωσης φαινομένων μεταφοράς και της επίδρασής τους στη λειτουργία και στο σχηματισμό ρύπων σε εμβολοφόρες ΜΕΚ με καύσιμο το υδρογόνο

Περίληψη

Στα πλαίσια της Διατριβής αυτής κατασκευάστηκε εξ αρχής ένα ρευστομηχανικό μοντέλο προσομοίωσης σε καμπυλόγραμμες συντεταγμένες, στις τρεις διαστάσεις, για τον υπολογισμό των φαινομένων μεταφοράς του αερίου στο εσωτερικό του κυλίνδρου εμβολοφόρων μηχανών εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ) και για την περιγραφή της προαναμεμιγμένης καύσης του υδρογόνου σε κινητήρα Otto και της παραγωγής των εκπεμπόμενων ρύπων μονοξειδίου του αζώτου. Παράλληλα, αναπτύχθηκαν ορισμένα μοντέλα, τα οποία ενσωματώθηκαν στο ρευστομηχανικό κώδικα και συντελούν σημαντικά στον αξιόπιστο υπολογισμό των ιδιοτήτων του αερίου, όπως το μοντέλο μεταφοράς θερμότητας, το μοντέλο διακένων του εμβόλου και το μοντέλο προαναμεμιγμένης καύσης του υδρογόνου σε κινητήρα Otto. Ο βασικός σκοπός της Διδακτορικής Διατριβής είναι η αξιόπιστη και ρεαλιστική περιγραφή των φαινομένων μεταφοράς που λαμβάνουν χώρα στο εσωτερικό του κυλίνδρου εμβολοφόρων ΜΕΚ, τόσο σε συνθήκες ετεροκίνησης (σε διάφορους κινητήρες) όσο και σε συνθήκες με καύση (σε κιν ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

A three-dimensional CFD model has been developed at curvilinear coordinates, for the calculation of transport phenomena in the cylinders of internal combustion engines. Moreover, the combustion phenomena have been simulated, concerning a hydrogen-fuelled spark-ignition engine, where additionally the exhaust nitric oxide emissions have been calculated. In order for more reliable simulations to occur, critical sub-models have been also developed and incorporated in the CFD code, which are a heat transfer model, a piston-crevice model, and a hydrogen premixed combustion model. The main scope of this Ph.D. Thesis is the reliable and realistic simulation of transport phenomena, occurring in the cylinders of reciprocating internal combustion engines, at motoring conditions (in various engines), and at fired engines (in hydrogen-fuelled spark-ignition engine), together with the calculation of nitric oxide exhaust emissions. From the investigation of various simulation cases it has been reveal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24472
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24472
ND
24472
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a computational fluid dynamics model for the simulation of transport phenomena and their effect on the operation and emissions of hydrogen-fuelled internal combustion engines
Συγγραφέας
Κοσμαδάκης, Γεώργιος του Μιχαήλ
Ημερομηνία
2011
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Θερμότητας. Εργαστήριο Μηχανών Εσωτερικής Καύσης
Εξεταστική επιτροπή
Ρακόπουλος Κωνσταντίνος
Χουντάλας Δημήτριος
Γιακουμής Ευάγγελος
Αντωνόπουλος Κίμων
Ρογδάκης Εμμανουήλ
Στέγγου-Σάγια Αθηνά
Κακαράς Εμμανουήλ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Ρευστομηχανικό μοντέλο; Φαινόμενα μεταφοράς; Προσομοίωση; Μηχανές εσωτερικής καύσης; Υδρογόνο; Εκπεμπόμενοι ρύποι μονοξειδίου του αζώτου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
372 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)