Σύγκριση δύο διδακτικών μεθόδων διδασκαλίας: της καθοδηγούμενης διερευνητικής-ανακαλυπτικής και της παραδοσιακής ως προς τη σύσταση της ύλης και το χημικό δεσμό στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Literature review includes a number of papers on how secondary and higher education students comprehend scientific matters. These papers reported many misconceptions about the structure of matter and the chemical bonding. In order to confirm these findings and to investigate further misconceptions about chemical bonding, we proceed to a research in which 142 Greek graduated students of secondary school were asked to complete a diagnostic test. The results showed that students have difficulty in connecting the microcosm with the macrocosm as well as in realizing the relation between the properties of a chemical compound or a material and the kinds of chemical bonding. Also these results demonstrated the necessity of the application of a more appropriate teaching method that it is based in the constructivism and the guided discovery learning that uses student-centered activities. These activities involve the student in the learning process rather than allow the student to passively gathe ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/23448
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/23448
ND
23448
Εναλλακτικός τίτλος
Comparison of two teaching methods: the guided inquiry-discovery and the traditional method with regard to the constitution of the matter and the chemical bonding in secondary education
Συγγραφέας
Βλάσση, Μαρία (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Χημείας. Τομέας ΙΙΙ. Εργαστήριο Ανόργανης Χημείας
Εξεταστική επιτροπή
Καραλιώτα Αλεξάνδρα
Σταμπάκη Δέσποινα
Κοΐνης Σπύρος
Μερτής Κωνσταντίνος
Μουτσάτσου Αγγελική
Τζουγκράκη Χρύσα
Παπαρρηγοπούλου Μαίρη
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Χημεία
Λέξεις-κλειδιά
Καθοδηγούμενη διερεύνηση; Παραδοσιακή μέθοδος; Εποικοδομητισμός; Διδακτικές μέθοδοι; Στατιστική ανάλυση; Ανακαλυπτική μάθηση; Σύσταση ύλης; Χημικός δεσμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
265 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)