Βιολογικοί παράγοντες και κλινικά χαρακτηριστικά κατά τη διάγνωση και υποτροπή του λεμφώματος Hodgkin: συσχετίσεις και προγνωστική σημασία
Περίληψη
Παρά την υψηλή πιθανότητα επιτυχούς έκβασης, η θεραπεία πρώτης γραμμής αστοχεί σε 5-10% των ασθενών με αρχικά και 25-30% αυτών με προχωρημένα στάδια της νόσου του Hodgkin. Αντίστροφα πολλοί ασθενείς αρχικών σταδίων αλλά και το 1/3 περίπου των ασθενών προχωρημένων σταδίων υπερθεραπεύονται με τη χορήγηση 6-8 κύκλων ABVD ή ισοδυνάμων σχημάτων και συμπληρωματικής ακτινοθεραπείας. Η ικανότητα των συμβατικών κλινικοεργαστηριακών προγνωστικών παραγόντων να καθορίσουν με ακρίβεια τις ανωτέρω ομάδες ασθενών είναι περιορισμένη. Τα τελευταία χρόνια εξετάζεται η προγνωστική σημασία διαφόρων βιολογικών παραμέτρων με σκοπό την ανάδειξη νέων προγνωστικών παραγόντων με μεγαλύτερη διακριτική ικανότητα και αμεσότερη σχέση με τους βιολογικούς μηχανισμούς της νόσου. Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στον προσδιορισμό των συμβατικών και βιολογικών παραγόντων, που εμπλέκονται στον καθορισμό της πρόγνωσης 697 ασθενών με λέμφωμα Hodgkin, οι οποίοι είχαν αντιμετωπισθεί με ABVD ή ισοδύναμους συνδυασμούς με ή χωρίς ακτ ...
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (53.14 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.