Σύγκριση της εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας τριών διδακτικών μεθόδων για τη διδασκαλία της «ακτινογραφικής διαφορικής διάγνωσης μικτών οστικών βλαβών» στους προπτυχιακούς φοιτητές οδοντιατρικής

Περίληψη

Σκοπός. Να διερευνηθεί και να συγκριθεί η μαθησιακή αποτελεσματικότητα τριών εκπαιδευτικών μεθόδων - της ηλεκτρονικής μάθησης, της συνδυασμένης μάθησης και της συμβατικής διδασκαλίας - κατά τη διδασκαλία της θεματικής ενότητας «Ακτινογραφική διαφορική διάγνωση μικτών οστικών βλαβών» στους προπτυχιακούς φοιτητές Οδοντιατρικής. Υλικό και Μέθοδος. Το δείγμα αποτέλεσαν 72 φοιτητές του 10ου εξαμήνου σπουδών της Οδοντιατρικής Σχολής Αθηνών, οι οποίοι διαμοιράστηκαν σε τρεις ομάδες εκπαίδευσης: τη συμβατική ομάδα (23 φοιτητές), την ηλεκτρονική (25 φοιτητές) και τη συνδυασμένη (24 φοιτητές). Οι τρεις ομάδες παρακολούθησαν ένα πρωτότυπο σεμινάριο, οργανωμένο ειδικά για την ερευνητική μελέτη, του οποίου η ηλεκτρονική μορφή μεταφορτώθηκε σε εκπαιδευτική πλατφόρμα. Συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με τις αντιλήψεις, τις στάσεις, τις ικανότητές τους και την αξιολόγηση του σεμιναρίου, καθώς και τεστ γνώσεων πριν και μετά το σεμινάριο, των οποίων οι βαθμοί συγκρίθηκαν. Η εκπαιδευτική αποτελεσματικό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Aims. The purpose of this study was to develop and implement an e-learning and a blended course on undergraduate oral radiology and compare their educational effectiveness to a conventional course. Students’ attitudes concerning the distance methodology (blended and e-learning) were also registered. Materials and Methods. An original course, concerning the “radiographic differential diagnosis of mixed bone lesions” was developed and implemented, and its electronic version was uploaded to an e-learning educational platform. The course was attended by three groups of final year students, who were taught by either the conventional face-to-face (23 students) or the blended learning (24 students) or the e-learning methodology (25 students). Students answered a series of questionnaires, before and after following the course, regarding their perceptions, attitudes and evaluation of the course. Additionally, they completed knowledge assessment tests and their grades (before and after the cours ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/22335
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/22335
ND
22335
Εναλλακτικός τίτλος
A comparative evaluation of the educational effectiveness of three didactic methods for teaching “Radiographic differential diagnosis of mixed bone lesions” to undergraduate dental students
Συγγραφέας
Καβαδέλλα, Αργυρώ (Πατρώνυμο: Σόλων)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Οδοντιατρικής
Εξεταστική επιτροπή
Τσιχλάκης Κωνσταντίνος
Βουγιουκλάκης Γεώργιος
Λιοναράκης Αντώνιος
Κακάμπουρα Αφροδίτη
Νικοπούλου-Καραγιάννη Αικατερίνη
Τζούτζας Ιωάννης
Κοσιώνη Αναστασία
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΚλινική Ιατρική
Λέξεις-κλειδιά
Οδοντιατρική εκπαίδευση; Εκπαιδευτική αποτελεσματικότητα; Ηλεκτρονική μάθηση; Συνδυασμένη μάθηση; Ακτινογραφική διαφορική διάγνωση; Προπτυχιακοί φοιτητές; Στάσεις φοιτητών; Αξιολόγηση Διδασκαλίας
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
170 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)