Πολιτικές και στρατηγικές που ευνοούν τη πολυγλωσσία στο σχολείο: χρήση των νέων τεχνολογιών και προσεγγίσεων διαμέσω της επαφής των γλωσσών

Περίληψη

The permanent contact between languages and cultural identities is an incontrovertible evolution that results from the last few years’ increase in the population mobility. It brings an evolution in the composition of societies that involves a linguistic education which is adapted in the people’s need for plural communication. Interlinguistic alliances and intercomprehension of several languages are strategies that promote pluringuism and permit to settle the disputes resulting from intercultural and interlinguistic shocks. Metacognitive transversal skills and the polyvalent intellectual abilities developed by these plurilingual strategies seem to be perfectly adapted in the needs of our globalized society which demands abilities of strategic reflection in order to facilitate solving intercultural problems.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21780
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21780
ND
21780
Εναλλακτικός τίτλος
Politiques et strategies en faveur du plurilinguisme a l' ecole: utilisation des nouvelles technologies et des approches par l' intercomprehension des langues
Συγγραφέας
Πολίτη, Ρωμαλέα του Μιλτιάδης
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
France. Universite de Paris - Sorbonne - Paris IV
Λέξεις-κλειδιά
Παγκοσμιοποίηση; Πολύγλωσσα σχολεία; Εκπαιδευτική πολιτική; Γλωσσικές στρατηγικές; Νέες τεχνολογίες; Επαφή; Προσέγγιση γλωσσών; Πολυγλωσσία; Μεταγνωστικές εγκάρσιες στρατηγικές
Χώρα
Γαλλία
Γλώσσα
Γαλλικά
Άλλα στοιχεία
369 σ. : εικ, σχημ, πίνακες
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)