Σχέση μαθηματικών και γλωσσικών ικανοτήτων κατά την επίλυση προβλημάτων

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21383
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21383
ND
21383
Εναλλακτικός τίτλος
Socio - linguistic factors affecting the establishment of shared mathematical knowledge during collaborative problem solving
Συγγραφέας
Τάτσης, Κωνσταντίνος του Παναγιώτης
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Κολέζα Ευγενία
Κοσσυβάκη Φωτεινή
Μπρούζος Ανδρέας
Κωνσταντίνου Χαράλαμπος
Μπούφη Ανδρονίκη
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Λεμονίδης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Επίλυση προβλημάτων; Μαθηματική γνώση, Από κοινού; Συμβολική αλληλεπίδραση; Ανάλυση λόγου; Μη μαθηματική γλώσσα; Κοινωνικές νόρμες; Κοινωνικομαθηματικές νόρμες; Θεωρία λόγου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
242 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)