Η επίδραση των κοινωνικοοικονομικών χαρακτηριστικών των καταναλωτών στην αγοραστική τους συμπεριφορά ως προς τα ανθοκομικά προϊόντα

Περίληψη

Στόχος: Η διερεύνηση και η μέτρηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τα ανθοκομικά προϊόντα. Η δημιουργία προφίλ καταναλωτών. Πρόταση μοντέλου στο οποίο ν΄ αναλύεται η ύπαρξη αιτίας - αποτελέσματος μεταξύ της συχνότητας αγοράς των κομμένων ανθέων και των παραγόντων που την επηρεάζουν. Μεθοδολογία: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα. Η ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δέκα ομάδες εστίασης συνολικά πενήντα καταναλωτών. Ακόμη διεξήχθησαν συνεντεύξεις με εννέα ανθοπώλες. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας προήλθε από τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία δύο σταδίων. Συλλέχθηκαν 1071 ερωτηματολόγια με προσωπικές συνεντεύξεις. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με μεθόδους της περιγραφικής στατιστικής, της πολυδιάστατης ανάλυσης δεδομένων και της πολυμεταβλητής στατιστικής ανάλυσης. Οι αναλύσεις αυτές συνδυάστηκαν με ελέγχους παραμετρικής και μη παραμετρικής επαγωγικής στατιστικής. Αποτελέσματα. Για την εκάστοτε περίπτωση φαίνεται να προτιμούνται διαφορετικά είδη ανθοκομικών προϊόντων. Ση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Purpose. The purpose of this dissertation was to study and measure the purchasing consumers’ behaviour towards floral products in order to form consumers’ profile and finally to propose a model for analyzing the causes and effects created through the correlation of the frequency of buying cut flowers and the factors which affect it. Methodology. The methodology consisted of two stages, the first stage was the qualitative and the second was the quantitative research. In the qualitative research, ten focus groups with fifty floral products’ consumers and nine interviews with florists were undertaken. The sample of the quantitative research came from two stages of random stratified sampling. Afterwards, 1071 valid questionnaires were collected with personal interviews. The data was analyzed with methods of descriptive, multidimensional and multivariate statistic analysis. These methods were associated with parametric and non parametric control tests. Results. On a different occasion, a di ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21334
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21334
ND
21334
Εναλλακτικός τίτλος
Consumers’ socioeconomic characteristics buying behaviour towards floral products
Συγγραφέας
Τζαβάρας, Μαρίνος (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονική. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Τζίμητρα-Καλογιάννη Ειρήνη
Μάττας Κωνσταντίνος
Σέμος Αναστάσιος
Μάνος Βασίλειος
Παπαναγιώτου Ευάγγελος
Ζώτος Γεώργιος
Γαλανόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και ΚτηνιατρικήΓεωπονία, Δασολογία και Αλιεία
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή; Έρευνα αγοράς; Κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά; Ανθοκομικά προϊόντα; Τμηματοποίηση καταναλατών; Δομικά συστήματα εξισώσεων; Εμπορία αγροτικών προϊόντων; Στάσεις καταναλωτών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ (441 ; 265 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)