Ανάπτυξη μεθόδου προσδιορισμού εκπομπών από οχήματα με μέτρηση σε πραγματικό χρόνο

Περίληψη

Η ανάγκη καλύτερης κατανόησης και περαιτέρω βελτίωσης της λειτουργίας των σύγχρονων οχημάτων χαμηλών εκπομπών δημιούργησε το ενδιαφέρον για μετρήσεις εκπομπών υψηλής χρονικής απόκρισης. Το σύστημα δειγματοληψίας καυσαερίου σταθερού όγκου (CVS), το οποίο αποτελεί τη βασική διάταξη που περιγράφεται από τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τη δειγματοληψία, αραίωση και μέτρηση των εκπομπών ρύπων των οχημάτων σε συγκεκριμένο κύκλο οδήγησης, παρέχει τέτοιου είδους δεδομένα. Η χρονική ανάλυση των καταγραφόμενων δεδομένων ωστόσο, είναι χαμηλή εξαιτίας περιορισμών του σχεδιασμού τέτοιων συστημάτων. Καθυστέρηση λόγω μεταφοράς σε αγωγούς, φαινόμενα ανάμιξης και διάχυσης κλπ. ευθύνονται για την εξομάλυνση και αλλοίωση του αρχικού σήματος εκπομπής. Στόχος της παρούσας διατριβής είναι η ανάπτυξη ενός μοντέλου για την αντιμετώπιση όλων αυτών των πηγών αλλοίωσης, λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική συμπεριφορά του συστήματος. Το πρόβλημα προσεγγίστηκε με καθαρά μαθηματικά εργαλεία της θεωρίας συστημάτων. ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The need of better understanding and further improvement of the operation of modern low emission vehicles has drawn the attention on fast response time resolved emission measurements. The Constant Volume Sampling system (CVS), which is the main setup described by the European Union legislation for the sampling, dilution and measurement of motor vehicle tailpipe emissions over a certain driving cycle, can provide such data. The time resolution of the recorded data though is low due to design limitations of such systems. Transport delays in tubes, mixing and dispersion phenomena etc. are responsible for smoothening and distortion of the original emission signal. Aim of the current thesis is to develop a model to compensate for all these distortion sources, by taking into account the dynamic behaviour of the system. The problem was approached with purely mathematical tools derived from system theory. The CVS system was approached as a combination of different subsystems in series, that we ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21274
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21274
ND
21274
Εναλλακτικός τίτλος
Development of a methodology for the determination of vehicle emissions by real time measurement
Συγγραφέας
Γκεϊβανίδης, Σάββας του Ηλίας
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ενεργειακός. Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Θερμοδυναμικής
Εξεταστική επιτροπή
Σαμαράς Ζήσης
Κυριάκης Νικόλαος
Πάττας Κωνσταντίνος
Μουσιόπουλος Νικόλαος
Πετρίδης Βασίλειος
Τομπουλίδης Ανανίας
Κολτσάκης Γρηγόριος
Σεφερλής Παναγιώτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Σύστημα δειγματοληψίας καυσαερίου σταθερού όγκου; Χρονική υστέρηση; Απόκριση συστήματος; Αντιστροφή συστήματος; Ταυτοποίηση παραμέτρων συστήματος; Μέτρηση εκπομπών ταχείας απόκρισης; Εκπομπές ρύπων; Αναλυτής καυσαερίου
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
iii, 151 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)