Εννοιολογικές θεωρήσεις, ιδεολογικό πλαίσιο και θεσμικές προσεγγίσεις της ποιότητας στην εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21239
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21239
ND
21239
Εναλλακτικός τίτλος
Conceptual aspects, ideological framework and institutional approaches of quality in education: a comparative study
Συγγραφέας
Δάρρα, Μαρία του Δημήτριος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ματθαίου Δημήτριος
Σαΐτης Χρήστος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Φασουλής Κωνσταντίνος
Φυρίππης Εμμανουήλ
Δημάκος Γεώργιος
Λέξεις-κλειδιά
Ιστορικές καταβολές της ποιότητας στην εκπαίδευση; Συγκριτική θεώρηση της ποιότητας στην εκπαίδευση; Εννοιολογικές διαστάσεις ποιότητας στην εκπαίδευση; Ιδεολογικό πλαίσιο ποιότητας στην εκπαίδευση; Διασφάλιση ποιότητας; Έλεγχος ποιότητας; Βελτίωση ποιότητας; Αξιολόγηση ποιότητας; Πρόσφατες πολιτικές ποιότητας στην ελληνική εκπαίδευση; Θεσμικές προσεγγίσεις ποιότητας στην εκπαίδευση; Εννοιολογικό πλαίσιο ποιότητας στην εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
413 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)