Εννοιολογικές θεωρήσεις, ιδεολογικό πλαίσιο και θεσμικές προσεγγίσεις της ποιότητας στην εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21239
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21239
ND
21239
Εναλλακτικός τίτλος
Conceptual aspects, ideological framework and institutional approaches of quality in education: a comparative study
Συγγραφέας
Δάρρα, Μαρία (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Ματθαίου Δημήτριος
Σαΐτης Χρήστος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Βρεττός Ιωάννης
Φασουλής Κωνσταντίνος
Φυρίππης Εμμανουήλ
Δημάκος Γεώργιος
Λέξεις-κλειδιά
Ιστορικές καταβολές της ποιότητας στην εκπαίδευση; Συγκριτική θεώρηση της ποιότητας στην εκπαίδευση; Εννοιολογικές διαστάσεις ποιότητας στην εκπαίδευση; Ιδεολογικό πλαίσιο ποιότητας στην εκπαίδευση; Διασφάλιση ποιότητας; Έλεγχος ποιότητας; Βελτίωση ποιότητας; Αξιολόγηση ποιότητας; Πρόσφατες πολιτικές ποιότητας στην ελληνική εκπαίδευση; Θεσμικές προσεγγίσεις ποιότητας στην εκπαίδευση; Εννοιολογικό πλαίσιο ποιότητας στην εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
413 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)