Προσδιορισμός απόκρισης και βελτιστοποίηση σε δυναμικά συστήματα με πολλαπλά παραμορφώσιμα μέλη

Περίληψη

Στα πλαίσια της παρούσας διδακτορικής διατριβής αναπτύχθηκαν και εφαρμόστηκαν μεθοδολογίες κατάστρωσης και αριθμητικής επίλυσης του ευθέως και του αντιστρόφου προβλήματος στην περιοχή της δυναμικής οχημάτων εδάφους. Απώτερος σκοπός ήταν ο αξιόπιστος και γρήγορος προσδιορισμός της δυναμικής απόκρισης και ταλάντωσης, καθώς και η βέλτιστη επιλογή κρίσιμων παραμέτρων σε πολύπλοκα μηχανολογικά συστήματα. Η ιδιαιτερότητα των εξεταζόμενων συστημάτων έγκειται αφενός στη δυνατότητα κάποιων κατασκευαστικών συνιστωσών τους να εκτελούν μεγάλες περιστροφές στερεού σώματος και να υπόκεινται σε προκαθορισμένους γεωμετρικούς και κινηματικούς δεσμούς. Αφετέρου, ο βαθμός δυσκολίας του προβλήματος μεγαλώνει περαιτέρω όταν τα υπό μελέτη μηχανικά μοντέλα προκύπτουν από λεπτομερή γεωμετρική διακριτοποίηση σύμφωνα με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων, γεγονός που οδηγεί σε έναν σχετικά μεγάλο αριθμό βαθμών ελευθερίας. Οι εν λόγω περιπλοκότητες περιορίστηκαν σημαντικά με την εφαρμογή κατάλληλων αριθμητικών ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

During this doctoral thesis, systematic methodologies are developed and implemented for the numerical solution of direct and inverse problem in the dynamics of ground vehicles. Scope of the effort was the robust and fast determination of dynamic response, vibration analysis, and optimal selection of critical parameters in complex mechanical systems. The specificity of the systems lies in the ability some components to perform large rigid body rotations and undergo to predefined geometric and kinematic constraints. Additionally, the difficulty of the problem increases further more when the examined mechanical models deriving after a detailed geometric discretization using the finite element method, leading to a relatively large number degrees of freedom. The aforementioned complexities were considerably reduced by applying appropriate numerical methodologies. In particular, an innovating method was fully developed, based on Hamilton’s principle, for setting up and solving the system of ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19276
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19276
ND
19276
Εναλλακτικός τίτλος
Response identification and optimization of dynamic multibody systems
Συγγραφέας
Γεωργίου, Γεωργία (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Κατασκευαστικός. Εργαστήριο Δυναμικής Μηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Νατσιάβας Σωτήριος
Παπαδημητρίου Κωνσταντίνος
Μιχαηλίδης Αθανάσιος
Άραβας Νικόλαος
Τσιάφης Ιωάννης
Καλφάς Ανέστης
Ντζιαχρήστος Λεωνίδας
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Προσδιορισμός απόκρισης; Μέθοδος αριθμητικής ολοκλήρωσης; Πολυκριτηριακή βελτιστοποίηση; Μηχανολογικές κατασκευές; Συστήματα με πολλαπλά παραμορφώσιμα μέλη; Οχήματα εδάφους; Αρχή του Hamilton; Θεσικός χώρος
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xxiv, 175 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)