Κατανάλωση και κοινωνικές αναπαραστάσεις στους σύγχρονους εμπορικούς πολυχώρους: το παράδειγμα του The Mall Athens

Περίληψη

Η εργασία διερευνά τους νέου τύπου ιδιωτικούς χώρους μαζικής χρήσης, παίρνοντας ως παράδειγμα το πρώτο shopping mall στην Ελλάδα το ‘The Mall Athens’, το οποίο άνοιξε το Νοέμβριο του 2005 στην περιοχή του Αμαρουσίου. Στόχοι της έρευνας είναι η διερεύνηση της ταυτότητας του εμπορικού χώρου, όπως αυτή προκύπτει από τη σχεδιαστική λογική, την αισθητική, την κατανομή των εμπορικών χρήσεων, το διαφημιστικό λόγο, τους όρους λειτουργίας, καθώς και από τον τρόπο πρόσληψης και νοηματοδότησης του χώρου από τους επισκέπτες του. Επίσης διερευνώνται οι κοινωνικές αναπαραστάσεις του εμπορικού χώρου και του αστικού χώρου που έχουν οι επισκέπτες του εμπορικού πολυχώρου, όπως και οι πρακτικές του χώρου και του χρόνου που αναπτύσσουν εντός αυτού του περιβάλλοντος. Με άλλα λόγια αυτό που αναζητήθηκε ήταν η ταυτότητα του εμπορικού πολυχώρου, η ταυτότητα των επισκεπτών του και η εμπειρία τους εντός αυτού του νέου τύπου «κοινόχρηστου» χώρου. […]

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/18691
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/18691
ND
18691
Εναλλακτικός τίτλος
Consumption and social representations in contemporary shopping malls: the example of the Mall Athens
Συγγραφέας
Λάλλας, Δημήτριος του Γεράσιμος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Κοινωνιολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Λυδάκη Άννα
Βλαστός Θάνος
Νικολόπουλος Γιώργος
Σταυρίδης Σταύρος
Γκούνης Κωνσταντίνος
Λαμπροπούλου Έφη
Κωνσταντοπούλου Χριστιάνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία
Λέξεις-κλειδιά
Εμπορικά κέντρα; Εμπορικοί πολυχώροι; Κατανάλωση; Κοινωνικές αναπαραστάσεις; Εμπορικοί πολυχώροι, Εμπειρία του χρόνου; Κοινωνικοί ρόλοι; Ρόλος θεατή, Ηθοποιός - καταναλωτής; Αρχιτεκτονική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
523 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)