Στρατηγική διοίκηση καινοτομίας: ο ρόλος της μάθησης και του περιβάλλοντος των ομάδων έργου στην απόδοση ομάδων που αναλαμβάνουν την υλοποίηση καινοτόμων έργων: Μια θεωρητική και εμπερική μελέτη

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The critical role of teams in organizations’ learning and innovation capabilities, coupled with the significant increase in the use of groups in changing contexts, creates an academic and managerial imperative to analytically investigate the nature and the factors that influence the way through which groups learn to successfully execute their tasks (Edmondson, 2002; Wong, 2004; Zellmer-Bruhn & Gibson, 2006). Yet, despite this recognition and the emerging state of group learning literature, our understanding of learning within real organizational groups still remains limited. The present doctoral study, by addressing this research gap, conceptualizes and advances a model of group learning, with three different classes of antecedent conditions (i.e., social, psychological, and enabling factors), and two distinct but related performance consequences (i.e., exploitation of group outcomes by the corresponding organization, and group efficiency). Through the use of Structural Equation Modeli ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17668
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17668
ND
17668
Εναλλακτικός τίτλος
Strategic Innovation Management: Group learning and the role of group context in determining the performance of innovative project teams: A theoretical and empirical study
Συγγραφέας
Κωστόπουλος, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Χρήστος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Πραστάκος Γρηγόριος
Λιούκας Σπύρος
Μπουραντάς Δημήτρης
Γεωργόπουλος Νικόλαος
Σπανός Ιωάννης
Klas Eric David Soderquist
Νικολάου Ιωάννης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγική διοίκηση καινοτομίας; Γνώση, Διαχείριση; Διαδικασίες μάθησης; Ομάδες έργου; Οργανωσιακή απόδοση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
326 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)