Στρατηγική διοίκηση καινοτομίας: ο ρόλος της μάθησης και του περιβάλλοντος των ομάδων έργου στην απόδοση ομάδων που αναλαμβάνουν την υλοποίηση καινοτόμων έργων: Μια θεωρητική και εμπερική μελέτη
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The critical role of teams in organizations’ learning and innovation capabilities, coupled with the significant increase in the use of groups in changing contexts, creates an academic and managerial imperative to analytically investigate the nature and the factors that influence the way through which groups learn to successfully execute their tasks (Edmondson, 2002; Wong, 2004; Zellmer-Bruhn & Gibson, 2006). Yet, despite this recognition and the emerging state of group learning literature, our understanding of learning within real organizational groups still remains limited. The present doctoral study, by addressing this research gap, conceptualizes and advances a model of group learning, with three different classes of antecedent conditions (i.e., social, psychological, and enabling factors), and two distinct but related performance consequences (i.e., exploitation of group outcomes by the corresponding organization, and group efficiency). Through the use of Structural Equation Modeli ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.71 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.