Τιμολόγηση και διαφοροποίηση προϊόντος σε ολιγοπωλιακές αγορές υπό αβεβαιότητα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17490
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17490
ND
17490
Εναλλακτικός τίτλος
Pricing and product differentiation in oligopolistic markets under uncertainty
Συγγραφέας
Χρήστου, Χαράλαμπος (Πατρώνυμο: Αναστάσιος)
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Εξεταστική επιτροπή
Βέττας Νικόλαος
Κατσουλάκος Ιωάννης
Πετράκης Εμμανουήλ
Γάτσιος Κωνσταντίνος
Λουρή Ελένη
Μπαλτάς Νικόλαος
Μπήτρος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Πληροφοριακή διαφήμιση; Χωροθέτηση; Διαφημίσεις; Οριζόντια διαφοροποίηση προϊόντος; Κάθετη διαφοροποίηση προϊόντος; Πληροφόρηση, Ατελής - Ελλειπής; Ολιγοπωλιακός ανταγωνισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
132 σ., εικ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)