Η εφαρμογή της μη γραμμικής ανάλυσης και πολυπλοκότητας σε μαγνητοεγκεφαλογραφικά σήματα ασθενών που πάσχουν από τη νόσο του Alzheimer
Περίληψη
Η νόσος του Alzheimer (AD) είναι μία εκφυλιστική ασθένεια του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος (ΚΝΣ) η οποία προκαλεί κυρίως άνοια. Χαρακτηρίζεται από απώλεια μνήμης που σχετίζεται με τον νευρωνικό εκφυλισμό στον ιππόκαμπο, παραγωγή αμυλοειδών πλακών σε πολλές περιοχές της φαιάς ουσίας, θάνατο των νευρώνων με σχηματισμό ανώμαλων κυτταροσκελετικών δομών και έντονη χολινεργική ανεπάρκεια. Προκειμένου να μελετηθούν in-vivo οι εγκέφαλοι ασθενών με AD, χρησιμοποιήθηκε το SQUID. Το Μαγνητοεγκεφαλογράφημα (ΜΕΓ) που παίρνουμε με το βιομαγνητόμετρο SQUID είναι μία μη επεμβατική μέθοδος με την οποία μπορεί να μελετηθεί η δυναμική των νευρωνικών πληθυσμών στον εγκέφαλο και κυρίως των πυραμιδικών κυττάρων του εγκεφαλικού φλοιού. Για τις ΜΕΓ καταγραφές, χρησιμοποιήθηκε το 10-20 Διεθνές Σύστημα Τοποθέτησης Ηλεκτροδίων. Η μαγνητoεγκεφαλογραφική δραστηριότητα όλων των ασθενών καταγράφηκε χρησιμοποιώντας ένα μονοκάναλο και ένα πολυκάναλο SQUID. Μερικά από τα σημεία καταγραφής παρατηρείται να εκθέτουν μη φ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (6.81 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.