Μέθοδοι αεροδυναμικής ανάλυσης και σχεδιασμού για ροές υψηλών και χαμηλών ταχυτήτων, σε πολυεπεξεργαστικό περιβάλλον

Περίληψη

Η διδακτορική αυτή διατριβή επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και πιστοποίηση μεθόδων και λογισμικού για την ανάλυση και το σχεδιασμό-βελτιστοποίηση αεροδυναμικών μορφών σε υψηλές και χαμηλές ταχύτητες ροής, μέσω προσταθεροποίησης χαμηλών αριθμών Mach. Περιλαμβάνει την ανάπτυξη αιτιοκρατικών μεθόδων βελτιστοποίησης, με έμφαση στον υπολογισμό της κλίσης της συνάρτησης κόστους μέσω των συζυγών (adjoint) τεχνικών με προσταθεροποίηση αλλά και στοχαστικών πληθυσμιακών μεθόδων, προτείνοντας νέες διατυπώσεις ασύγχρονων Εξελικτικών Αλγορίθμων (ΕΑ) για πολυεπεξεργαστικά υπολογιστικά συστήματα. Με στόχο τη δημιουργία ενιαίου λογισμικού αριθμητικής επίλυσης των εξισώσεων Navier-Stokes για όλο το εύρος των ταχυτήτων ροής, σε προϋπάρχον λογισμικό πρόλεξης συμπιεστών ροών εισάγεται η προσταθεροποίηση χαμηλών αριθμών Mach. Αυτή εξασφαλίζει ταχύτερη σύγκλιση σε προσομοιώσεις ροών πολύ χαμηλών ταχυτήτων, επιτρέπει την πρόλεξη ακόμη και όταν το χωρίς προσταθεροποίηση λογισμικό αποτυγχάνει και εξομαλύνει-βελτ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD thesis focuses on the development and assessment of methods for the analysis and design-optimization of aerodynamic shapes, at high and low speed flows, using low Mach number preconditioning. It comprises the development of deterministic optimization methods, by laying emphasis on the computation of the objective function gradient using the adjoint technique with the aforementioned preconditioning as well as stochastic, population-based methods by proposing new asynchronous Evolutionary Algorithms (EA) for multiprocessor systems. Aiming at possessing a single CFD analysis software for all flow speeds, the preconditioning technique is applied to an existing software for the solution of the compressible flow equations. It ensures faster convergence for very low Mach numbers, allows the solution even in cases in which the non-preconditioned equations fail and provides smooth solution at singular areas (in the vicinity of the leading and trailing edges). This software is used to n ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17255
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17255
ND
17255
Εναλλακτικός τίτλος
Aerodynamic analysis and design methods at high and low flows on multiprocessor platforms
Συγγραφέας
Ασούτη, Βαρβάρα (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών. Τομέας Ρευστών. Εργαστήριο Θερμικών Στροβιλομηχανών
Εξεταστική επιτροπή
Γιαννάκογλου Κυριάκος
Παπαηλιού Κυριάκος
Μαθιουδάκης Κωνσταντίνος
Αικατερινάρης Ιωάννης
Αναγνωστόπουλος Ιωάννης
Βουτσινάς Σπυρίδων
Τσαγγάρης Σωκράτης
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
Θερμικές στροβιλομηχανές; Υπολογιστική ρευστοδυναμική; Προσταθεροποίηση χαμηλών αριθμών Mach; Αεροδυναμική βελτιστοποίηση; Συζυγείς τεχνικές; Σύγχρονοι και ασύγχρονοι εξελικτικοί αλγόριθμοι
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
225 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)