ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περίληψη
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΗΤΑΝ. ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣΤΟΥΣ. ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΘΕΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΩΣ ΠΑΙΔ ΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ. ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΘΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ (ΕΝΗΛΙΚΕΣ) ΚΑΙ ΠΟ ΙΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΑΥΘΟΡΜΗΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ. ΤΑ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ: ~ΤΙ ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΙΧ ΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝΔΕΝ ΤΙΣ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΡΓΑΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ. ΠΑΡ' ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
AIMS OF DISSERTATION WERE: TO FIND OUT THE PEDAGOGICAL QUALITY OF PLAYSTRUCTURES THROUGH RESEARCHING THE DESIGN PROCEDURES AND USE OF PLAYSTRUCTURES BY THE CHILDREN. TO POINT OUT WHICH PEDAGOGICAL MODEL TAKE ADVANTAGE OF THE PLAYSTRUCTURES AS PEDAGOGICAL T OOL. TO CONFINE THE CHARACTERISTICS OF DESIGN AND USE WHICH ENCOURAGE CHILDREN USE THEM CREATIVELY. METHODOLOGY. THE DYNAMIC ANALYSIS OF SPACE. INCLUDING: INTERVIEWS (ADULTS), QUALITY ANALYSIS OF WORDS AND OBSERVATION OF SPONTANEOUS PLAY ACTIVITIES (CHILDR EN). MAJOR RESULTS. THE PRESCHOOL TEACHERS DON'T COMBINE CHILDREN'S PLAY ACTIVITIES AT PLAYSTRUCTURES WITH EDUCATIONAL PROCEDURES. THE PLAYSTRUCTURES MANUFACTURES DON'T APPRECIATE THE PEDAGOGICAL QUALITY OF THEIR PRODUCTS, THUS THEY DESIGN PLYSICAL-EXERCIS ING INSTRUMENTS RATHER PLAYSTRUCTURES. ALTHOUGH, CHILDREN DISCOVER WAYS TO EXPAND THEIR PLAY ACTIVITIES IN PLAYSTRUCTURES BY TAKING ADVANTAGE OF THEIR PLAY FIELD'S CHARACTERISTICS BASICALLY THROUGH THE PROCEDURE O ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (22.2 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.