Στατική και δυναμική ανάλυση κατασκευών από ωπλισμένο σκυρόδεμα με χρήση τρισδιάστατων πεπερασμένων στοιχείων διανεμημένης ρηγμάτωσης
Περίληψη
Η προσομοίωση κατασκευών από ωπλισμένο σκυρόδεμα με τη μέθοδο των πεπερασμένων στοιχείων αποτελεί αντικείμενο έρευνας εδώ και αρκετές δεκαετίες. Κύριος στόχος των ερευνητών είναι η ακριβής προσομοίωση της εντόνως μη γραμμικής συμπεριφοράς του σκυροδέματος, προκειμένου να είναι δυνατή η πρόβλεψη των φορτίων κατάρρευσης κατασκευών στις οποίες το φαινόμενο της θραύσης έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στην οριακή κατάσταση αστοχίας. Οι πρώτες εφαρμογές περιορίζονταν σε δισδιάστατα προσομοιώματα και μονοτονικές φορτίσεις, έκτοτε όμως, έχουν γίνει σημαντικά βήματα για τον προσδιορισμό της συμπεριφοράς του σκυροδέματος υπό οποιαδήποτε τυχούσα ιστορία φόρτισης με χρήση τρισδιάστατων αριθμητικών αναλύσεων. Δεδομένου του μεγάλου αριθμού προσομοιώσεων που προτείνεται στη βιβλιογραφία, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο ποια μέθοδος είναι ρεαλιστικότερη από τις υπόλοιπες. Η κάθε ερευνητική ομάδα επιδιώκει την επιβεβαίωση του προσομοιώματος που αυτή προτείνει και μόνο, παρουσιάζοντας ένα αριθμό επιτυχημένων αναλύσ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (88.37 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.