Ανάπτυξη ευέλικτων υποστηρικτικών εργαλείων, ασύγχρονων συζητήσεων, μέσω ανάλυσης αλληλεπιδράσεων μεταξύ συμμετεχόντων, για τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαίδευση

Περίληψη

Τα Εργαλεία Επικοινωνίας μέσω Υπολογιστή (Computer Mediated Communication tools –CMC), ειδικότερα τα εργαλεία υλοποίησης ασύγχρονων συζητήσεων, σήμερα χρησιμοποιούνται σε εκπαιδευτικά ή εργασιακά πλαίσια και στην καθημερινή ζωή. Τα τελευταία χρόνια, η έρευνα στρέφεται προς την εξεύρεση μεθόδων για την ανάπτυξη και υποστήριξη της Κριτικής Σκέψης, μέσω των αλληλεπιδράσεων που λαμβάνουν χώρα σε ασύγχρονες συζητήσεις, για την οικοδόμηση μάθησης υψηλής ποιότητας. Το σύστημα DIAS (Discussion Interaction Analysis System), αναπτύχθηκε ως ένα εργαλείο υλοποίησης ασύγχρονων συζητήσεων, που ενσωματώνει υποστηρικτικά εργαλεία και το οποίο προσπαθεί να επιτύχει τους παραπάνω στόχους εφαρμόζοντας τεχνικές Αυτοματοποιημένης Ανάλυσης Αλληλεπιδράσεων (Computer based Interaction Analysis - IA), στηριζόμενο σε ποσοτικά δεδομένα που αφορούν στη δράση των συμμετεχόντων. Η Ανάλυση Αλληλεπιδράσεων είναι ένα πρόσφατα εμφανιζόμενο ερευνητικό πεδίο, του οποίου η ανάγκη ύπαρξης προκύπτει από την πολυπλοκότητα τω ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Computer Mediated Communication (CMC) tools, allowing communication among users by means of networked computers, for the purpose of discussing topics of mutual interest, are actually used in educational, working or every day life contexts. In particular, asynchronous discussion forae are nowadays widely used in formal or informal educational contexts, applying principles of constructivism, emphasizing in social interaction during learning activities. Recently, research is focusing towards finding methods for the evolvement and support of critical thinking through interactions, taking place within asynchronous discussions, thus achieving high quality learning. Such a goal requires tools, frameworks and methods for the facilitation of monitoring and/or self-reflection and therefore self-regulation that could be supported by the automated analysis of the complex interactions that occur. D.I.A.S. (Discussion Interaction Analysis System) is a discussion forum with integrated supporting tool ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/15311
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/15311
ND
15311
Εναλλακτικός τίτλος
Development of flexible supporting tools for asynchronous discussions by analyzing interactions among participants, for technology supported learning
Συγγραφέας
Μπράτιτσης, Θαρρενός (Πατρώνυμο: Παναγιώτης)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Τομέας της Διδακτικής των Θετικών Επιστημών και των Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Δημητρακοπούλου Αγγελική
Καλαβάσης Φραγκίσκος
Βούρος Γεώργιος
Γρηγοριάδου Μαρία
Αβούρης Νικόλαος
Σαμψών Δημήτριος
Σπύρου Θωμάς
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάλυση αλληλεπιδράσεων; Ασύγχρονες συζητήσεις; Τεχνολογικά υποστηριζόμενη εκπαίδευση; Εκπαίδευση αποστάσεως; Συνεργατική μάθηση μέσω υπολογιστή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
630 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)