Η αποτελεσματικότητα της χρήσης γραπτού και προφορικού προοργανωτή κατά τη διδασκαλία οικονομικών εννοιών στο λύκειο
Περίληψη
Η έρευνα βασίστηκε στη θεωρία αφομοίωσης του Ausubel και στο παράγωγό της τους προοργανωτές, με τους οποίους διευκολύνεται η απόκτηση και η διατήρηση των γνώσεων. Μελετήθηκαν οι ερευνητικές υποθέσεις που προέκυψαν μετά την ανασκόπηση της βιβλιογραφίας και αφορούν την αποτελεσματικότητα των γραπτών και προφορικών προοργανωτών στην προσπάθεια των μαθητών να μάθουν νοηματικά και να διατηρήσουν τις οικονομικές έννοιες που διδάσκονται στην Γ΄ Λυκείου. Στο πείραμα συμμετείχαν 239 μαθητές τριών σχολείων της Θεσσαλονίκης που επέλεξαν το μάθημα "Αρχές Οικονομικής Θεωρίας". Πριν από τη διδασκαλία της ενότητας, δόθηκε στους μαθητές στην τύχη ένας γραπτός, ένας προφορικός και ένας εικονικός ή πλασματικός προοργανωτής. Για τη διδασκαλία της ενότητας απαιτήθηκαν πέντε διδακτικές ώρες. Δύο τεστ των 18 ερωτήσεων διεξήχθησαν, το πρώτο αμέσως μετά το τέλος των παραδόσεων και το δεύτερο δεκατέσσερις εβδομάδες αργότερα. Για την ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε η περιγραφική στατιστική, η ανάλυση διακ ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.4 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.