Η σημασία των ετερογενών συλλογισμών στη μάθηση και την διδασκαλία σχέσεων και πράξεων με κλάσματα
Περίληψη
Τα σχολικά εγχειρίδια θέλοντας να βοηθήσουν το παιδί να αποκτήσει εννοιολογική κατανόηση των σχέσεων και πράξεων με κλάσματα καταστρώνουν συλλογισμούς, οι οποίοι χρησιμοποιούν και επιδιώκουν να συνδέσουν λειτουργικά δυο διαφορετικούς κόσμους: Τις εξωτερικές αναπαραστάσεις και τα σύμβολα. Ο στόχος της διατριβής είναι να διερευνήσει κατά πόσον τα όρια και οι δυνατότητες των εξωτερικών αναπαραστάσεων επηρεάζουν την εγκυρότητα των συλλογισμών αυτών και εάν αποτελούν βασική αιτία για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην εννοιολογική κατανόηση του κλασματικού λογισμού. Για να επιτευχθεί ο στόχος αυτός μελετήθηκε η ιστορική εξέλιξη του κλασματικού λογισμού και ιδιαίτερα η σταδιακή αποδέσμευσή του από τη φύση των ποσοτήτων επί των οποίων λειτουργούσε αρχικά. Το αποτέλεσμα είναι ότι η απόσταση των δυο κόσμων που δημιουργήθηκαν από την αποδέσμευση αυτή, είναι μεγάλη και λειτουργεί με αρνητικό τρόπο στην κατανόηση του κλασματικού λογισμού από τους μαθητές. Αυτό προκύπτει και από τη κα ...
περισσότερα
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (4.85 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.