Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας: ανάπτυξη διαδικασίας λήψης αποφάσεων για την εισαγωγή νέων προϊόντων υψηλής τεχνολογίας

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14463
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14463
ND
14463
Εναλλακτικός τίτλος
Marketing of high technology: development of a decision making procedure for the introduction of new high tech products
Συγγραφέας
Φωτιαδής, Θωμάς
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Χαραμής Γεώργιος
Ζώτος Γεώργιος
Κάτσικας Σωκράτης
Μάλλιαρης Πέτρος
Πανηγυράκης Γεώργιος
Σιώμκος Γεώργιος
Τσιότρας Γεώργιος
Αλεξανδράκης Αθανάσιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ; Υψηλή τεχνολογία; Διαδικασία λήψης αποφάσεων; Ρευστά περιβάλλοντα; Ταραχώδη περιβάλλοντα; Έρευνα; Ανάπτυξη; Τεχνολογία; Τεχνολογική αβεβαιότητα; Αβεβαιότητα καταναλωτή; Συστημική προσέγγιση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
622 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)